Visitationen søger en medarbejder gerne ergo - eller fysioterapeut, der kan gå på tværs af §112 & §113

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da vores nuværende kollega går på pension, står vi og mangler dig til en fast stilling på fuld tid pr. 1. juni 2024 og gerne før. Har du lyst til at være en del af en dejlig arbejdsplads, hvor trivsel og arbejdsglæde er i fokus - så læs videre, for vi står og mangler dig i vores team. 

Dine primære arbejdsopgaver bliver at varetage ansøgninger om kropsbårne hjælpemidler og særlige opgaver inden for de tekniske hjælpemidler. Alt efter din faglige baggrund vil du i samarbejde med dine nye kolleger finde de opgaver, som passer bedst til dig og dine kompetencer. 

Du kommer til at samarbejde tæt med det administrative team, der består af to medarbejdere, som blandt andet har ansvaret for sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler efter servicelovens §112 og §113, håndtering af borgerhenvendelser, afregning med leverandørerne og plejevederlag samt øvrig fakturabetaling samt administrative ad hoc-opgaver. Du vil også få mulighed for at deltage i faglige netværk og være med til at udvikle arbejdsgange og procedurer.

I Visitationen er det opgaven, der sætter holdet, så du skal løbende kunne omstille dig til nye arbejdsopgaver, når det giver mening i forhold til borgerne og den fælles opgaveløsning.

Vi 30 kollegaer med forskellig faglig baggrund. Vi er organiseret i flere teams og et hjælpemiddelcenter, der hver især bidrager til vores fælles opgaveløsning.
Vi arbejder hele tiden på at skabe et meningsfuldt og helhedsorienteret forløb for borgerne. Vi har fokus på udvikling og optimering af det tværfaglige samarbejde internt i Visitationen, med vores Hjælpemiddelcenter og eksternt med de øvrige samarbejdspartnere i kommunen. 

Som vores kommende kollega trives du i en travl hverdag med mange bolde i luften. Du arbejder selvstændigt og har gode samarbejdsevner. Du er god til IT og har gode kommunikative evner – både skriftligt og mundtligt. Du har gerne kendskab til administrative opgaver, sagsbehandling af kropsbårne hjælpemidler samt høre- og synstekniske hjælpemidler, men det er ikke et krav. Hvis du er den rette person til jobbet, lærer vi dig gerne op.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og høre mere om dig personligt som fagligt. 

Ansøgningsfrist og samtaler  

Ansøgningsfrist er den 02.04.24. 

Ansættelsessamtaler afholdes i uge 15.  

Løn og ansættelsesvilkår

37 timer ugentligt og løn i henhold til gældende overenskomst. 

Mere information

Hvis du vil høre mere om stillingen og os, er du velkommen til at kontakte Leder af Visitation og Hjælpemidler Debbie Duncan på telefon 9137 0425 eller Faglig koordinator Eva Johansen på 6191 6779.  
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=4c672159)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Visitationen, Hvidovrevej, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013463

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet