Koordinering af salg og kundeservice hos Saint Gobain Ecophon i Hvidovre

dato

Salgs- og kundeservicekoordinator hos Saint Gobain Ecophon , Hvidovre

Er din karrierevej at arbejde med både salg og sublim kundeservice? Så har du her muligheden for at bringe både dine salgs- og servicekompetencer til tops!

Dit nye job
Hos os får du muligheden for at arbejde med en bred pallette af opgaver. Med telefonen og e-mail som dine primære arbejdsredskaber, vil du både få ansvar for salg, tilbudsgivning, opfølgning og ordremodtagelse, og sikre en god projektstyring fra ordre til levering, i samarbejde med både interne og eksterne kolleger.
Derudover får du ansvaret for at give vores kunder den bedste oplevelse gennem god og professionel rådgivning og kundeservice, hvilket kræver både entusiasme, disciplin og vedholdenhed.

Du vil indgå i et fagligt stærkt kundeserviceteam med reference til vores daglige leder, og får et tæt samarbejde med hele organisationen; særligt eksternt salg. Tempoet er ofte højt, men i et uformelt miljø blandt engagerede kolleger, med korte beslutningsveje.

Vi tilbyder dig
Vidensdeling og rådgivning er vigtigt for os. Derfor bruger vi mange ressourcer på at udvikle dig som medarbejder gennem eksempelvis efteruddannelse, og sørge for, at du har den nyeste viden om bæredygtighed, indeklima og akustik. Vi har desuden egne eksperter i akustik, både i Danmark og globalt, som er involveret i spændende forskningsprojekter indenfor vores felt.

Du får et spændende og afvekslende job i en travl og dynamisk virksomhed. Derudover tilbyder vi konkurrencedygtig løn, bonusordning og personalegoder.

Din profil
Vi forestiller os først og fremmest, at du er en ægte teamplayer, og sætter en ære i at levere et fagligt godt stykke arbejde. Du har måske en baggrund indenfor trælast og/eller grossistleddet, og har mod på hurtigt at blive en vigtig ressource i vores team. Så skal vi nok hjælpe med at klæde dig godt på til opgaverne, og sørge for løbende udvikling af dine kompetencer.

Derudover ser vi gerne, at du:

-        Har et stort drive, og brænder for den gode kundeoplevelse

-        Nyder at skabe og vedligeholde langvarige kunderelationer – og forstår værdien i at bruge CRM-systemer

-        Har erfaring med ordre, projekt- og tilbudshåndtering

-        Er struktureret og kan følge dine opgaver til dørs

-        kan kommunikere på dansk og engelsk på brugerniveau

-        har IT-brugererfaring - Office pakken, Outlook og evt. kendskab til Movex


Din nye arbejdsplads

Ecophon sælger akustiske produkter og løsninger til loft og væg til forbedring af arbejdsmiljøet i skoler, hospitaler og kontorer, med et stort fokus på dokumenteret bæredygtighed, at skabe god akustik og et godt indeklima.

Vores danske salgskontor ligger i Hvidovre, hvor vi er ca. 20 ansatte i dag. Vores hovedkontor er beliggende i Hyllinge i Sverige, hvor også den ene af vores to primære produktionsenheder har til huse. Derudover har virksomheden produktion i Næstved, og i Finland, Polen og Frankrig.

Ecophon er en del af Saint-Gobain koncernen med hovedkontor i Paris. Koncernen beskæftiger mere end 165.000 ansatte over hele verden.

 

Lyder det som noget for dig?

Send din ansøgning og CV allerede i dag til vores Office manager Jennie Pedersen på mail Jennie.pedersen@ecophon.dk.


Har du spørgsmål, kan du ringe til daglig leder Allan Aabo på telefon +45 2611 9367 eller Business Unit Manager Mads Søndergaard på +45 2835 0044, for en uformel snak om jobbet.

Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater, og ser gerne stillingen besat så hurtigt som muligt.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

SAINT-GOBAIN ECOPHON A/S, Hammerholmen, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-07-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3dff9f07-bd44-4b8f-b4f7-f40d0322af03

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet