BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ønsker du et arbejde med mening og vil du være med til at gøre en forskel? Har du lyst til og mod på at være del af en dynamisk arbejdsplads i stadig udvikling med masser af alsidige opgaver indenfor bygnings- og driftsmæssig vedligeholdelse? Så er du måske vores nye kollega i Drift & Teknik-teamet, der har primært arbejdssted på Hvidovre Hospital.
Drift & Teknik
Drift & Teknik er Center for Ejendommes facility management-enhed, der varetager indvendig og udvendig drift og vedligehold af bygninger og teknisk udstyr og anlæg på Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre.
Som fagleder for automatikområdet får du ansvar for 12 medarbejdere, hvis hovedopgaver bl.a. er drift og vedligehold af hospitalets fuldautomatiske transportanlæg, som håndterer kørsel af varer ud til alle afdelinger på Hvidovre hospital. Her ud over service af mekanisk og automatisk kørende industrimateriel, service af maskiner til sterilisering af medicinske instrumenter samt teknisk produktionsudstyr i hospitalets store produktionskøkken.
Du vil få en aktiv rolle som bindeled til hospitalets operationsafsnit med fokus på høj driftspålidelighed, tekniske problemstillinger inden for dit ansvarsområde samt en løbende koordineret kommunikation mellem operationsafsnittet og dine kolleger i Drift & Teknik.
Hertil vil du få en stor berøringsflade til hospitalets mange afdelinger for at sikre service og vedligehold samt optimering af procesgange i henhold til vores serviceaftaler.
Desuden vil du få ansvaret for de medicinske gasser, der forsyner hospitalsafdelingerne og blive tilknyttet et netværk af kollegaer i lignende stillinger, med fokus på de medicinske
gasser. Vi sikrer, at du får de nødvendige kompetencer, hvis du ikke besidder erfaring på området.
Du vil blive en del af en ledergruppe på 6 faglederkollegaer og en afdeling med en samlet medarbejdergruppe på ca. 85 medarbejdere.
Om dig
Du skal gerne have nogle års erfaring med arbejdsledelse indenfor de tekniske fag. Måske har du erfaring fra service og vedligehold fra et firma der laver storkøkken udstyr, firma der laver service på teknisk udstyr, PLC-styringer m.fl. Det væsentlige er at du har god forståelse for teknik, og at du har prøvet ledelse før.
Af personlige kompetencer er det vigtigt, at du:
- med en åben personlighed er serviceminded, proaktiv og analytisk
- er struktureret og besidder et godt overblik
- evner en høj selvstændighed samt gode egenskaber som teamplayer
- finder det naturligt at omsætte idéer til handling.
- evner at arbejde selvstændigt og samtidig er en god holdspiller, der kan samarbejde med andre
- har en professionel tilgang til opgaverne
- er fleksibel og indstillet på at hjælpe på andre af vores lokationer og fagområder
- som person kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer samt handle derefter.
- et spændende job i et team med dygtige kolleger, hvor faglig sparring er i højsædet
- et job med stor fleksibilitet og som kan tilpasses et familieliv
- et job med en bred kontaktflade såvel internt som eksternt
- et godt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone
- gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.
Stillingen ønskes besat den 1. januar eller efter nærmere aftale.
Dit primære arbejdssted er Hvidovre hospital, men driftsområdet dækker flere matrikler i Storkøbenhavnsområdet.
Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til driftschef Henrik Skjøt på 22 30 61 52.
Ansøgningsprocedure
Send os din ansøgning, CV og uddannelsesbevis samt andre relevante dokumenter via vores online rekrutteringssystem.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 27. november 2023.
Om Center for Ejendomme
Center for Ejendomme er et koncerncenter i Region Hovedstaden, som siden 1. januar 2017 har varetaget regionens ejendomsportefølje på ca. 2 mio. kvadratmeter med alt fra fredede ejendomme til hospitalsbyggeri.
Sammen skaber, driver og optimerer vi de fysiske rammer for Region Hovedstadens hospitaler, virksomheder og centre samtidig med vi står for de relaterede ejendomsservices. Vi er med til at sikre optimale fysiske rammer for regionens ca. 40.000 ansatte og for de patienter, der skal føle sig ventede og velkomne, overalt hvor de kommer på regionens matrikler.
Vi er i fuld gang med at skabe et stærkt fagligt miljø med gode udviklingsmuligheder for Center for Ejendommes ca. 850 medarbejdere. Ambitionen er at være en stærk og værdsat samarbejdspartner, så vi sammen med regionens øvrige medarbejdere skaber en god oplevelse for patienterne. I Center for Ejendomme skaber vi en vigtig del af grundlaget for et velfungerende sundhedsvæsen.
Vores arbejde giver mening, fordi det handler om liv. Vil du være med til at gøre en forskel?
Se og læs mere om Center for Ejendomme her.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Center for Ejendomme, Kettegård Alle, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932412