Dygtig medarbejder til drift og vedligeholdelse i Hvidovre - Vær med til at optimere bygningsdriften

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og engageret medarbejder til vores drifts- og vedligeholdelsesafdeling i Hvidovre Kommune.

Som medarbejder hos os, vil du spille en vigtig rolle i at sikre, at vores ejendomme og installationer fungerer optimalt. Vi arbejder struktureret på at højne servicen for brugerne og have en tæt dialog med vores omgangskreds som spænder vidt i Kommunen. Vi har dialog og samarbejder med stort set alle afdelinger og medarbejdere i kommunen, dertil kommer foreningslivet, som spiller en vigtig rolle her i Hvidovre Kommune. Det er derfor vigtigt, at du klar på at samarbejde og kommunikere tydeligt i små som store opgaver.

Her i teamet løser vi mange forskellige opgaver. Vi har vores daglige drift af akutte nedbrud og skader, som skal udbedres. Dertil kommer større og mindre projekter, rådgivning til brugerne af Hvidovre Kommunes ejendomme, udviklingsprojekter af større og mindre karakter. Vi arbejder intensivt på en bæredygtig og klimavenlig bygningsdrift. Vi forsøger at udvikle vores praksis på dette område, ved f.eks. at arbejde løbende på at optimere vores arbejdsgange og processer samt beslutningsprocesser. Vi forventer at en ny kollega er villig til at være åben og samarbejdsorienteret, samt indgå i det fælles arbejde med dagligdagens opgaver og samarbejde på tværfaglige projekter.

Vi vil se positivt på nedenstående kvalifikationer:

  • Faglig stærk: Du har erfaring inden for drift og vedligeholdelse af bygninger og tekniske installationer evt. som håndværker, lignende stillinger eller facility management.
  • Viden om el og eltekniske installationer: Du har kendskab eller erfaring med elinstallationer og kan håndtere udfordringer på dette område.
  • Samarbejdsvillig: Du trives med at arbejde på tværs af afdelinger og kan samarbejde effektivt med kolleger.
  • Imødekommende: Du er venlig, hjælpsom og har en positiv tilgang til dine opgaver.
  • Omskiftelig hverdag: Du er fleksibel og kan håndtere skiftende arbejdsopgaver.
  • Digitalisering: Vi arbejder bl.a. i Dalux med håndtering af opgaver - store som små - og det er derfor vigtigt, at du kan begå dig på en pc. Derudover arbejder vi på mange forskellige platforme og på, hvordan vi i fremtiden kan udbytte digitaliseringen i driften.

Vigtigst af alt så søger vi den rette person, som kan indgå i vores team og bidrage positivt.

Arbejdstid

Som udgangspunkt er arbejdstiden fleksibel indenfor normalt arbejdstidsrum, men kan tilpasses efter behov med udgangspunkt i arbejdsopgaverne. 

Der er mulighed for hjemmearbejde.

Ansættelse

Stillingen er på fuld tid

Ansættelsen sker på arbejdsmarkedsvilkår

Første ansættelsessamtaler afholdes i periode 9.-11. september

Anden ansættelsessamtaler afholdes i perioden 16.-17. september

Send dit CV og en motiveret ansøgning senest d. 1. september

Vi ser frem til at byde dig velkommen som en del af vores team! 
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=33f6085e)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Kommune - Drift, Energi og Bygningsservice, Høvedstensvej, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6086428

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet