Er du skarp til kontrakter og har flair for struktur og samarbejde?
Så er det dig, vi leder efter!
Serviceafdelingen på Amager- og Hvidovre Hospital har ansvaret for logistik- og forsyningsløsninger, rengøring, portørfunktion, hjælpemiddelcenter, receptionstjeneste og meget mere.
Om stillingen
Serviceafdelingen søger en erfaren og engageret specialist eller specialkonsulent, der brænder for kontraktstyring og controlling – og som har lyst til at spille en central rolle i en dynamisk og tværfaglig hverdag på hospitalet.
Du får en nøglefunktion med stor kontaktflade til både interne afsnit og eksterne samarbejdspartnere. Her er muligheden for at sætte dit præg på funktionen og bidrage til, at vores serviceydelser leveres med høj kvalitet og økonomisk ansvarlighed.
Konkrete arbejdsopgaver
- Udarbejde og vedligeholde kontrakter og serviceaftaler
- Følge op på leverancer, kvalitet og økonomi
- Udarbejde analyser, notater og referater
- Varetage daglig drift omkring fakturering og opgaver i sekretariatet
- Være administrativ og økonomisk tovholder i samarbejdsaftaler
- Projektledelse, brugerkontakt
Du bliver en vigtig supportfunktion for ledelsen i Serviceafdelingen – og selvom du ikke behøver faglig viden om fx rengøring eller køkkendrift, er det en fordel, hvis du har erfaring fra en driftsorganisation.
Vi forestiller os, at du har:
- En relevant uddannelse på minimum bachelorniveau – fx inden for offentlig administration, jura eller økonomi
- Erfaring med contract management og leverandørsamarbejde
- Solid erfaring med kontraktstyring og controlleropgaver
- Kendskab til SAP og Workzone
Din profil:
Du er struktureret og har blik for både detaljer og helheder og kan håndtere mange skiftende opgaver og samtidig bevare fokus på at levere høj kvalitet og skabe overblik – også når tempoet er højt.
Vi lægger vægt på, at du:
- Kommunikerer klart, tydeligt og præcist – både mundtligt og skriftligt
- Er god til at opbygge og vedligeholde samarbejdsrelationer
- Har stærke planlægningsevner og arbejder systematisk
- Har forståelse for tværfaglige sammenhænge
Det er en forudsætning, at du er rutineret bruger af Office pakken og er sikker i mundtlig og skriftlig formidling.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt, i tidsrummet fra 07:00 til 17:00 på hverdage. Mødetiden aftales nærmere ved ansættelsen. Stillingen ønskes besat pr. 1. januar 2026.
Kontakt
For nærmere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Servicechef Mette Luplau Gliese på tlf. 3862 6612.
Ansøgning
Ansøgning indeholdende relevant dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring samt CV, sendes online via vores e-rekrutteringssystem.
Ansøgningsfrist er den 13. november 2025.
Vi afholder samtaler fredag den 21. november 2025 og 2. samtaler tirsdag den 25. november 2025.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Amager og Hvidovre Hospital, Kettegård alle, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/fc6855f4-bba2-4986-b051-74062113e257