Bliv faglig leder for hjælpemiddelområdet i Hvidovre Kommune og styrk samarbejdet og fagligheden

dato

Er du passioneret omkring hjælpemidler og vil du være med til at styrke fagligheden og samarbejdet i en kommune, hvor trivsel og arbejdsglæde er i højsædet?

Så er det måske dig, vi leder efter til en fast stilling på 37 timer med tiltrædelse 1. januar 2026.

Hos os i Hvidovre Kommune får du muligheden for at blive en del af en arbejdsplads, hvor vi løfter i flok, og hvor fællesskab, faglighed og udvikling går hånd i hånd. Vi har fokus på at skabe helhedsorienterede og meningsfulde borgerforløb gennem stærkt tværfagligt samarbejde.

Om os
Du bliver en del af Visitationen, hvor vi er 42 engagerede kollegaer med forskellig faglig baggrund. Hjælpemiddelområdet består af:

  • 7 terapeuter
  • 3 administrative sagsbehandlere (kropsbårne hjælpemidler)
  • 2 sagsbehandlere (inkontinensområdet)
  • Et tæt samarbejde med 4 kollegaer på Hjælpemiddelcentret
Vi arbejder i faglige teams med ugentlig sparring, og vi har fokus på ensartet visitationspraksis og optimal udnyttelse af vores kompetencer.

Din rolle som faglig leder

Du bliver det faglige fyrtårn på området og får ansvar for:

  • Teknisk og kropsbårne hjælpemidler
  • Støtte til køb af bil og boligindretning
  • Inkontinensområdet
Du skal kunne:

  • Sætte faglig retning og sikre implementering
  • Videreformidle viden og sikre kvalitet i sagsbehandlingen
  • Arbejde selvstændigt og systematisk
  • Kommunikere klart – både skriftligt og mundtligt
  • Have solid erfaring med sagsbehandling og kendskab til relevant lovgivning
Vi søger dig, der kan:

  • Understøtte og udvikle den faglige kvalitet
  • Rådgive og sparre med både ledelse og medarbejdere
  • Styrke det tværfaglige samarbejde – internt og eksternt
  • Implementere ny lovgivning og faglige tiltag
  • Udarbejde serviceniveauer, arbejdsgange og kvalitetsstandarder
  • Deltage i relevante udviklingsfora og erfagrupper
Lyder det som noget for dig?

Så glæder vi os til at høre fra dig – både om din faglighed og din personlighed.
Send os din ansøgning og bliv en del af et team, hvor arbejdsglæde og faglig stolthed går hånd i hånd.

Ansøgningsfrist og samtaler:

Ansøgningsfrist den 25. november 2025
Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 48.

Løn og ansættelsesvilkår:

37 timer ugentligt og løn efter gældende overenskomst og principper om ny løn.

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af Visitationen Debbie Duncan på tlf.: 9137 0425

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Kommune, Center for Økonomi og Personale, Hvidovrevej, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-11-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4510da7b-1fe7-4ced-8d1b-7533424e72f3

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet