Bliv executive personlig assistent hos socialt ansvarlige GladTeknik

dato

Executive Personlig Assistent – Vær med til at gøre en forskel hos GladTeknik

Har du lyst til at komme helt tæt på ledelsen i en af Danmarks mest socialt bæredygtige vækstvirksomheder?

Og kan du skabe struktur, overblik og handlekraft i en hverdag, hvor tingene går stærkt?

Hvis du også vil have en fleksibilitet udover det sædvanlige og være en del af en arbejdsplads, hvor der SKAL være plads til alle – så kig med her.

”Hos os er det ikke kun elektronik, vi reparerer. Vi skaber også rammer, hvor mennesker med diagnoser kan trives og lykkes. Når du hjælper mig med at få mere tid og overblik, så er du indirekte med til at skabe flere jobs til mennesker, der ellers ville have svært ved at få fodfæste på arbejdsmarkedet” siger Mathias, der er stifter og direktør i GladTeknik.

Måske har du hørt om GladTeknik? Vi er et væksteventyr. Bare i 2023 voksede vi fra 11 til 43 medarbejdere, og i dag er vi over 60. Siden vores deltagelse i ”Løvens Hule” er vi blevet en virksomhed, som både erhvervskunder, forsikringsselskaber og private i hele landet regner med.

Kort fortalt fikser vi elektronik i form af telefoner, tablets, computere, alle Apple-produkter og netværksproblemer – men vi er også et levende bevis på, at social ansvarlighed og forretning kan gå hånd i hånd.

Gør en forskel – hver dag

Som Executive Personlig Assistent kommer du til at være direktørens højre hånd. Din rolle handler om at skabe struktur og ro i en travl kalender, så fokus kan være på udvikling, kunder og medarbejdere.

Dine opgaver bliver blandt andet:

  • At koordinere og prioritere direktørens kalender, møder og rejser

  • At forberede og følge op på møder, inkl. referater og opgavestyring

  • At understøtte kommunikation internt og eksternt – fx mails, præsentationer og oplæg

  • At være bindeled mellem direktøren, bestyrelsen, samarbejdspartnere og medarbejdere

  • At tage initiativ til at forbedre processer, hvor du ser potentiale

Det er en rolle, hvor du både arbejder selvstændigt og i tæt sparring – og hvor du får en nøgleposition i virksomhedens fortsatte udvikling.

Det får du hos os:

  • Fleksibilitet – du kan arbejde hjemmefra, når det giver mening, og være med til at styre din egen tid

  • Indflydelse – du er tæt på beslutningerne og får en unik indsigt i virksomhedsledelse

  • Udvikling – vi prøver hellere nye ting af end at lade være, og du får også plads til at præge rollen

  • Glade kolleger – vi hedder ikke GladTeknik for sjov. Vi mener det, når vi siger, at trivsel og godt humør er en del af vores kultur

Vi forestiller os, at du:

  • Har erfaring som personlig assistent, executive assistant, koordinator eller lignende

  • Er struktureret, detaljeorienteret og skarp til at skabe overblik

  • Er god til at kommunikere skriftligt og mundtligt – både på dansk og engelsk

  • Har erfaring med at have kollegaer med autisme & ADHD – eller har lyst til at lære mere om det

  • Er selvkørende og kan håndtere fortrolige informationer med omtanke

  • Har lyst til at være en del af en virksomhed, hvor social ansvarlighed er en del af DNA’et

Bliv vores nye kollega

Hvis jobbet lyder som det helt rigtige for dig, så send din ansøgning til: job@gladteknik.dk

Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Det, vi gerne vil have fra dig, er:

  1. En motiveret ansøgning (maksimalt en A4-side)

  2. Et CV (evt. med billede)

Din første dag hos GladTeknik: Snarest muligt – vi venter gerne på den rette.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde morgenarbejde skiftende arbejdstid

-Arbejdsgiver:

GladTeknik A/S - Hvidovre Værksted, Arnold Nielsens Boulevard, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-11-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/4f4a22e5-539e-4d26-bec9-cd19355259cb

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet