De 5 Stjerner A/S er et danskejet selskab med speciale i facility management og rengøring i bl.a. hotelbranchen. Virksomheden har ca. 1300 medarbejdere og er i kraftig udvikling.
Vores ekspansion kræver flere engagerede medarbejdere, og derfor søger vi nu en dedikeret medarbejder som har lyst til at indgå i vores HR-team og løse de mange forskellige opgaver i afdelingen.
Kan du lide udfordringer? - Har du lyst til jura og kollektive overenskomster ? - Trives du ved forskelligartede opgaver? – Kan du lide en arbejdsdag, hvor det går stærkt?
Vi kan tilbyde:
- Ansættelse i en virksomhed med et internationalt miljø og mere end 50 for-skellige nationaliteter
- Et job i et passioneret HR-team bestående af vores HR-direktør og vores People and Culture Manager. Du vil skulle referere til vores HR-direktør.
- Mangeartede opgaver inden for HR og jura med bl.a. rådgivning til alle dele af organisationen, herunder med særlig fokus på support til vores driftsafdelinger.
- Deltagelse i opgaver/projekter som sikrer, at virksomhedens HR-relaterede processer understøttes af skriftlige procedurer samt udarbejdelse af HR-relevant materiale, f.eks. personalehåndbøger.
- Daglig kontakt til forskellige myndigheder, bl.a. kommuner, jobcentre og SIRI (Styrelsen for International Rekruttering og Integration).
- Dagligt arbejde med kollektive overenskomster: KL-overenskomsterne på det offentlige område og Hoteloverenskomsten og Serviceoverenskomsten på det private område. Arbejde med individuel ansættelsesret, bl.a. opgaver relateret til funktionærlovens regler.
- Arbejde med/løsning af overenskomstmæssige udfordringer samt kontakt til diverse arbejdstagerorganisationer, bl.a. 3F og FOA.
- Deltagelse i tværfaglige projekter inden for f.eks. GDPR og arbejdsmiljø.
- Diverse ad hoc opgaver
- Du tilbydes en interessant og udviklende stilling i en afdeling, hvor der er fokus på det gode samarbejde mellem engagerede kolleger
Kvalifikationer og kompetencer
Vi forestiller os, at du besidder en kombination af følgende kompetencer og erfaring:
- Godt kendskab til kollektiv arbejdsret, f.eks. nogle års erfaring med håndtering af problemstillinger relateret til KL-overenskomster på det offentlige område samt de kollektive overenskomster, Hoteloverenskomsten og Serviceoverenskomsten, på det private område. Nogle års erfaring i arbejdet med individuel arbejdsret, bl.a. opgaver relateret til funktionærloven.
- Du har nogle års rådgivningserfaring inden for ovennævnte områder, måske fra tidligere ansættelse hos en arbejdsgiver- eller arbejdstagerorganisation. Derudover er du trænet i at udarbejde diverse juridisk dokumentation f.eks. ansættelsesbeviser, advarsler og opsigelser.
- Tidligere ansættelse i en HR-afdeling eller juridisk afdeling, hvor du har opnået nogle års erfaring med de opgaver og aktiviteter, der traditionelt varetages af disse afdelinger i en virksomhed, vil være en fordel.
- Herudover ser vi gerne, at du har kendskab til følgende områder:
Arbejdsmiljø og relateret lovgivning
GDPR og databeskyttelseslovgivning
Udlændingelovgivning, bl.a. regler omkring arbejds- og opholdstilladelser (kontakt til SIRI) - Kan lide at være en aktiv part i driften af virksomheden
- Udadvendt, fleksibel og kan lide et højt arbejdstempo hvor situationer ofte skal løses på stedet.
- Du kan træffe hurtige professionelle beslutninger – hvor du samtidigt lærer en masse og udvikler dig.
- Engelsk i skrift og tale på avanceret niveau er et krav.
- Relevant uddannelse, gerne i jura eller erhvervsjura, vil være en fordel.
Din personlighed er vigtig for os
Som person er du selvstændig, struktureret og initiativrig. Du er typen, der arbejder detaljeorienteret og sætter en ære i at overholde deadlines. Du byder ind, "tager fra" og ser muligheder frem for begrænsninger.
Du er god til både at kommunikere og lytte på alle niveauer i koncernen, og du forstår at håndtere fortrolige oplysninger. Desuden trives du i en travl hverdag med en bred kontaktflade, hvor du effektivt kan håndtere mange bolde i luften samtidigt med, at du bevarer roen.
Lønnen følger dine kvalifikationer
Ansøgningsfrist
Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, derfor holder vi løbende samtaler og ansætter, når den rette kandidat er fundet.
Send din motiverede ansøgning og CV via knappen "Ansøg dette job."
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Marianne D. Nyegaard, HR-direktør, på tlf.: 41995056 eller mail mn@de5stjerner.dk
Hvem er vi?
De 5 Stjerner A/S er et 100% danskejet selskab, stiftet i år 2000. Vi har specialiseret os i facility management og rengøring i bl.a. hotelbranchen, og er stolte af at kunne kalde os en af de førende virksomheder i branchen.
Vores opgaveportefølje er bred og består bl.a. af facility management, hotelrengøring og erhvervsrengøring til såvel private som offentlige virksomheder.
De 5 Stjerner A/S tilbyder et spændende job i en organisation med en ambitiøs vækststrategi. Vi er en dynamisk virksomhed, hvor der er kort fra tanke til handling. Arbejdsmiljøet er uformelt, og vi har et godt kollegialt sammenhold.
www.de5stjerner.dk – læs mere om os her…
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=a584bc87)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
De 5 Stjerner, Jernholmen, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/56948b1f-e61b-41d8-a27b-5f162eacea86