BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en engageret driftskonsulent med solid byggeteknisk viden, der vil være med til at udvikle, vedligeholde og drifte Hvidovre Kommunes ejendomme.
Som medarbejder hos os, vil du spille en vigtig rolle i at sikre, at vores ejendomme og installationer fungerer optimalt. Vi arbejder struktureret på at højne servicen for brugerne og have en tæt dialog med vores kollegaer og samarbejdspartnere som spænder vidt i Kommunen. Vi har dialog og samarbejder med stort set alle afdelinger og medarbejdere i kommunen, herunder foreningslivet, som spiller en vigtig rolle i Hvidovre Kommune. Det er derfor vigtigt, at du klar på at samarbejde og kommunikere tydeligt i små som store opgaver.
Vi arbejder intensivt på en bæredygtig og klimavenlig bygningsdrift. Vi forsøger at udvikle vores praksis på dette område, ved f.eks. at arbejde løbende på at optimere vores arbejdsgange og processer. Vi forventer at en ny kollega er villig til at være åben og samarbejdsorienteret, samt indgå i det fælles arbejde med dagligdagens opgaver og samarbejde på tværfaglige projekter.
Om stillingen
Du skal være driftskonsulent i Drift og Vedligehold. Du vil sammen med det øvrige team være ansvarlig for drift og vedligeholdelse af Hvidovre Kommunes ejendomme og tekniske anlæg. Du får med din byggetekniske baggrund en central rolle i afdelingen. Dit arbejde vil både være på kontoret og "i marken" - ude på de enkelte ejendomme ved tilsynsopgaver, dialog med brugere mv.
Dine primære opgaver vil bl.a. være
- At udbyde driftsopgaver, indhente tilbud og sikre udførelsen sker i henhold til aftalt tid, kvalitet og økonomi
- Projektledelsesdiscipliner herunder at planlægge og sikre gennemførelse af bl.a. større og mindre renoveringsopgaver
- At forestå bygningsregistreringer og medvirke til at vedligeholde vores bygningsdatabase
- At være sparringspartner vedr. bygningsmæssige forhold herunder drift, vedligehold samt byggeprojekter
- Sikre implementeringen af krav fra drift til projekt samt overdragelse fra projekt til drift via løbende og tæt samarbejde med vores projektteam
- At medvirker til at udvikle ejendomsporteføljen i henhold til brugernes nuværende og fremtidige behov.
- Bidrage til udviklingen af afdelingens praksis
Om dig
Vi forventer, at du
- F.eks. er ingeniør, bygningskonstruktør, byggeleder eller erfaren håndværker
- Har erfaring med projektledelse og/eller byggepladsledelse, gerne erfaring fra en lignende organisation
- Har kendskab til digitale værktøjer som ordrestyringsværktøjer samt drifts- og vedligeholdelsessystemer (vi benytter DaluxFM)
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret
- Vi vil se positivt på at du har erfaring med el enten som elektriker, installatør anden teknisk/faglig uddannelse vedr. el, men vigtigst af alt søger vi den rigtige person
Som person er du
- Ansvarsbevidst, handlekraftig og god til at holde mange bolde i luften
- God til at samarbejde og kommunikere på tværs af organisationen og fagligheder
- Interesseret i at udvikle dig fagligt og personligt
- I besiddelse af faglig stolthed
- Social og udadvendt med lyst til at bidrage til høj trivsel og arbejdsglæde.
- Serviceminded
Om os
Drift og Vedligehold hører under Center for Trafik og Ejendomme. Du vil blive en del af afdelingen og have 5 gode kollegaer i teamet. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads med fleksibilitet, gode udviklingsmuligheder og spændende opgaver. Vi arbejder i åbent kontormiljø for at øge videndeling på tværs af fagligheder. Vi har forskellig uddannelsesmæssig baggrund og rummer både ingeniører, bygningskonstruktører med flere. Vi arbejder projektorienteret samt i teams.
Ansættelse
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation med tillæg efter kvalifikationer.
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt inkl. frokost, fleksibel arbejdstid.
Ansøgningsfrist er tirsdag den 20. oktober 2024.
For yderligere informationer om stillingen kan du kontakte leder af Drift og Vedligehold Theis Rasmussen på tlf. 3639 3546.
Der er planlagt 1. ansættelsessamtaler i uge 43 (24-25 oktober) og evt. 2. ansættelsessamtale d. 28-29. oktober, med henblik på ansættelse den 1. december 2024, eller tidligere.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3d0bd778)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Hvidovre Kommune - Ejendomme, Høvedstensvej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6122266