BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger 2 nye kollegaer, hvoraf én måske kunne være dig? Du har en sundhedsfaglig baggrund og solid og relevant erfaring med myndighedsrollen som visitator bl.a. personlig og praktisk hjælp, plejeboliger m.m.
Vi er en omstillingsparat afdeling, der er risikovillig og tør vende tingene på hovedet. Vi vil rigtig gerne have dig med på holdet, som kan bidrage med solid erfaring og positivt gå-på-mod på vores unikke arbejdsplads.
Vi er en udviklingsorienteret afdeling, så hvis du er til:
- tværfagligt samarbejde og sagsbehandling med borgeren i centrum
- en udfordrende og selvstændig arbejdsdag
- visitation efter ’Lov om social service’.
- gode kollegaer med fokus på trivsel og arbejdsglæde
Så læs videre….
For at skabe et godt, meningsfuldt og helhedsorienteret forløb for borgerne, arbejder vi med faglig udvikling og optimering af det tværfaglige samarbejde. Ved årsskiftet flytter vi fysisk sammen med hjemme - og sygeplejen. Vi glæder os til at tage endnu et skridt mod Hvidovre Kommunes fælles vision for den fremtidige visitationspraksis, det nære samarbejde mellem Visitation og Hjemmepleje/Sygepleje og etablering af faste teams i Hjemmeplejen. Formålet er at øge tilfredsheden hos borgerne og de pårørende i mødet med visitation, hjemme - og sygeplejen samt give øget faglig kvalitet og arbejdsglæde hos medarbejderne. Du får dermed rig mulighed for at være med til at præge kulturen og arbejdsgangene fremadrettet. Tværfagligt samarbejde internt og eksternt er en høj prioritet i vores arbejde.
Vi er en fagligt blandet gruppe af 30 kollegaer og vi er organiseret i § 83 team, hjælpemiddelteam, udskrivningsteam, sekretariat og et hjælpemiddelcenter. Vi har fleksible arbejdstider og mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag.
Vi forventer, at vores kommende kollegaer:
- har solid erfaring som visitator indenfor serviceloven
- har lyst til at være en del af et rigtigt godt kollegialt samarbejde
- kan arbejde selvstændigt og tværfagligt
- er serviceminded og har gode samarbejdsevner
- sammen med os kan understøtte afdelingens åbne og dialogiske tilgang til borgere og samarbejdspartnere
- har lyst til at levere en helhedsorienteret indsats til borgerne
- har gode kommunikative evner – både skriftligt og mundtligt
- arbejder struktureret og er i stand til at overskue helheder i komplekse situationer
- har interesse og forståelse for at forvalte gældende lovgivning og politisk vedtaget serviceniveau
- er naturligt udviklingsorienteret og tænker rehabiliterende
Ansøgningsfrist og samtaler
Ansøgningsfrist den 17. november 2023
Ansættelsessamtaler forventes afholdt uge 47
Løn efter gældende Overenskomst og Principper om ny løn.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Faglig koordinator Tina Duemose på tlf. 91370424
Leder af Visitation og Hjælpemidler Debbie Duncan tlf. 91370425
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=3bc0b112)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Visitationen, Hvidovrevej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5932571