To tidsbegrænsede stillinger som rådhusbetjent til Rådhusvagten

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ansættelserne vil være med fast tjenestested på Ottiliavej eller i Sjællandsgade, hvor Københavns Kommune har midlertidig indkvartering for ukrainske fordrevne.

Der kan dog forekomme arbejdsopgaver i forbindelse med øvrige opgaver, som Rådhusvagten varetager.

Rådhusvagtens arbejdsområde

  • fast vagt på lokationen i aften- og nattetimerne
  • at skabe ro og tryghed for beboerne
  • rundering og sikring af bygninger og udendørs arealer
  • vejledning og hjælp til ukrainske fordrevne
  • brand- og beredskabsopgaver
  • ad hoc-opgaver
Kvalifikationer

  • ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded
  • evnen til at holde hovedet koldt i pressede situationer
  • IT-kendskab på brugerniveau
Det er en fordel, hvis du har kørekort B.
Det er vigtigt, at du behersker dansk i tale og skrift samt engelsk på lettere samtaleniveau, da der vil være en del kommunikation med ukrainere.

Vi forestiller os, at du som person er stabil og pligtopfyldende. Du kan fremstå myndig og har en god situationsfornemmelse. I stillingen er der opgaver, der både kræver samarbejde og selvstændighed, så det er vigtigt, at du besidder kompetencer til begge dele.

Det er en fordel, hvis AMU grundlæggende vagtuddannelse er gennemført.

Om Rådhusvagten
Som ansat i Rådhusvagten kan vi tilbyde dig gode kolleger i et spændende miljø, et godt tværfagligt samarbejde med forvaltningerne og et ansvarsfuldt job, hvor ikke to dage er ens.

Du vil få ca. 70 nye kollegaer i Rådhusvagten. Opgaverne på Ottiliavej og Sjællandsgade varetages af teams på 2-3 medarbejdere, som du bliver en del af.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen er med tiltrædelse hurtigst muligt og kan løbe så længe, opgaven kræves udført.

Stillingerne er begge på 37 timer om ugen og arbejdstiden på Ottiliavej og Sjællandsgade fordeles mellem kl. 20.30-8.30 på hverdage og kl. 17.30-10.30 i weekender.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, kvalifikationer og efter principperne i Ny Løn.

Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.

Til stillingerne hører uniform.

Yderligere oplysninger
Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos teamkoordinator Steen Hertin-Sandkær på 2267 0839.

Søg via linket senest torsdag den 22. juni 2023
Vi afholder løbende samtaler.

Københavns Ejendomme
Københavns Ejendomme har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold frigør vi ressourcer til, at vores 58.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Alt det gør vi ud fra bedste aktuel viden og i tæt samspil med kunder, leverandører og samarbejdspartnere ud fra devisen: Det skal være nemt, effektivt og bæredygtigt. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192564&DepartmentId=20946&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848229

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet