Teknisk/administrativ medarbejder til Vej- og Parkafdelingen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Teknisk/administrativ medarbejder til Vej- og Parkafdelingen

Da der er fokus på udbredelse af fjernvarme i Hvidovre, har vi fået mange ekstra myndigheds- og tilsynsopgaver. Vi søger derfor en engageret medarbejder med bred faglig viden og lyst til at videreudvikle sine fagligheder inden for de driftsorienterede administrative og tekniske opgaver på vejområdet. Vi forestiller os, at du fx har en uddannelsesmæssig baggrund som ingeniør, jurist, tilsynsførende, byggeleder, eller lignende.

Dine arbejdsopgaver bliver:
  • At myndighedsbehandle fx henstillinger, påbud i forhold til vejlovens bestemmelser.
  • At give tilladelser til arrangementer, stadepladser mv. på offentlige veje og i parker.
  • At give gravetilladelser og stå for koordinering af gravearbejder i kommunen. Du vil her indgå i et tæt samarbejde med vores øvrige tilsynsmedarbejdere.
  • At løse forestående driftsopgaver og administrative opgaver.
  • At føre tilsyn med entreprenører, borgere, erhvervsdrivende mv.
  • At udarbejde notater og håndtering af politiske henvendelser.
  • At håndtere borgerhenvendelser.

 

Personlige kvalifikationer:
  • Kunne arbejde selvstændigt og stabilt. Herunder at planlægge og skabe overblik over flere sideløbende opgaver.
  • Være udstyret med en god analytisk sans og evne til at koordinere.
  • Være god til at formulere dig på skrift og i tale.
  • Være serviceminded og have en god dialog med borgere, entreprenører mv.
  • Have lyst til at beskæftige dig med lovgivning inden for vejområdet og kunne omsætte denne til hverdagspraksis.
  • Have lyst til at arbejde med it-systemet RoSy (system til vej- og gravetilladelser).
  • Have lyst til at udføre tilsyn.
  • Kunne indgå i et tæt samarbejde med andre medarbejder (specialarbejdere, håndværkere og akademikere).
  • Have kørekørt til personbil (B).
     
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med:
  • At arbejde med lovgivning.
  • En lignende stilling med arbejde inden for myndighedsbehandling og tilsyn.
  • Brug af it-systemer som RoSy, ROOA + RoSy DIG.
  • Tilsyn med anlægsarbejder.

 

Om os

Du bliver en del af et velfungerende team i Vej- og Parkafdelingen, hvor du vil få den nødvendige sidemandsoplæring. Vi holder til på Materielgården, Høvedstensvej 21, 2650 Hvidovre. Du kommer til at referere til driftsleder Connie K. Nielsen.

 

I Vej- og Parkafdelingen arbejder vi i øvrigt med myndighedsbehandling, tilsynsarbejde, vedligehold og anlægsopgaver inden for veje og grønne områder. Endelig arbejder vi også med kollektiv trafik, trafikteknik, rottebekæmpelse, affald og ressourcer mm.

 

Løn og Ansættelsesvilkår

Du bliver ansat i Vej og Park under Center for Trafik og Ejendomme, med reference til driftslederen for myndighedsområdet. Dit arbejdssted bliver Materielgården på Høvedstensvej 19, 2650 Hvidovre.

Stillingen er på fuld tid. Løn og øvrige ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation på baggrund af dine kvalifikationer og erfaring.

 

Ansøgning

For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte driftsleder Connie Kirkegaard Nielsen på tlf. 5158 7709 eller ingeniør Ali Karim på tlf. 2080 0249.

Ansøgningsfristen er den 23. februar 2024 med henblik på tiltrædelse pr. 1. maj 2024.

Vi holder første runde ansættelsessamtaler i uge 10 og eventuelt 2. samtalerunde i uge 11.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=a00fbdaf)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vej og Park, Høvedstensvej, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5983241

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet