Systemudvikler til forsvarsministeriets infrastruktursystemer i Hvidovre

dato

Vi søger en dygtig medarbejder med passion for at videreudvikle, forme og sætte retningen for flere infrastruktursystemer.

Hvis du brænder for at sikre stabil drift og ønsker at bidrage til et allerede velfungerende fagligt fællesskab, så er denne stilling lige noget for dig!

Om stillingen
Som vores nye kollega vil du få ansvaret for at videreudvikle og optimere vores infrastruktursystemer. Du vil indgå i et mindre team, hvor samarbejde og vidensdeling er i fokus. Du vil have mulighed for at arbejde tæt sammen med dygtige og engagerede medarbejdere, der deler din passion for teknologi og innovation.

Vi værdsætter en struktureret tilgang til arbejdet og en evne til at træffe beslutninger, der sikrer, at vores systemer fungerer stabilt og effektivt. Din rolle vil være central i at støtte teamet og vores samarbejdspartnere i at nå vores fælles mål.

Vi arbejder på at vores back-end udvikles og styres til gavn for Forsvarets ansatte. Teamet har en høj grad af selvstændighed og stillingen kræver, at du har lyst til at sikre organisationens gode resultater, som skaber værdi for forretningen.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Fejlsøgning og problemløsning
  • Implementering og vedligeholdelse af compliance
  • Dokumentation af systemer og processer
  • Tværfagligt samarbejde
  • 3rd level support inden for egne område

Om dig
Vi søger en kollega, der har lyst til at tage ansvar og bidrage til et positivt arbejdsmiljø. Du skal være åben for nye idéer og have evnen til at tænke innovativt, samtidig med at du har fokus på detaljerne. Hvis du ønsker at være en del af et dynamisk team, hvor du kan gøre en forskel, så vil vi meget gerne høre fra dig!

Din tilgang til arbejdet er struktureret, med fokus på både sikkerhed og stabilitet. Du er åben for forandringer og har en stærk lyst til løbende at udvikle dine kompetencer. Din evne til at kommunikere klart og effektivt vil være essentiel i samarbejdet med teamet og vores samarbejdspartnere.

Det, der betyder mest for os, er din lyst og vilje til at arbejde sammen med os. Vi er overbeviste om, at vi kan lære dig det, du har brug for at vide, for at få succes i rollen.

Derudover ser vi gerne, at du har følgende kvalifikationer og erfaringer:

  • Erfaring med opdatering af brugerstyringssoftware, Public Key Infrastructure håndtering, Email Security Appliance og andre sikkerhedsprodukter
  • Er struktureret og velbevandret i dokumentation og configuration-management
  • Har interesse for nye teknologier
  • Har gode kommunikationsevner
Er du ikke sikkerhedsgodkendt, må der forventes en periode hvor du gennemfører kurser og andet online, før du får indsigt i de relevante systemer, som du skal arbejde med.

Ansættelsesvilkår
Afhængig af din baggrund vil du blive ansat og aflønnet efter gældende overenskomst for ansatte i staten. Der vil i forbindelse med ansættelsen være mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Arbejdsstedet er i Hvidovre.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og Ansøgning
Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Kaspar Bundgaard på telefon 2931 1584.

Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Birgit Jepsen på 3266 5811.

Ansøgningsfristen er den 11. august 2025. Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2025 eller efter nærmere aftale.

Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis/svendebrev. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.


OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, it og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og it for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores it-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for. Vi er ca. 2500 medarbejdere (3/4 civile - 1/4 militære) fordelt ud over hele Kongeriget, med hovedkontorer i henholdsvis Ballerup, Brabrand og Hvidovre.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriet Ejendomsstyrelsen ved Cyberdivisionen, Helseholmen, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/0ea9e0eb-230d-4840-a698-42aaf0c1257f

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet