BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobtype: Fastansættelse
Geografi: Hvidovre
Sprog: Dansk & engelsk
Erfaring ønskes: Minimum 2 års job erfaring med Kreditor bogholderi
Krav til systemkendskab: Kendskab til mindst to regnskabsprogrammer, især Microsofts ERP-systemer (fx AX, C5, NAV eller D365/Business Central) samt lyst til at lære mere om de andre programmer
Work Supply søger på vegne af vores kunde en Supportkonsulent/Kreditorbogholder. Her bliver din opgaver bla. at forsyne vores kundes kunder der p.t. består af 1000+ virksomheder med deres web-baserede løsninger til elektronisk fakturahåndtering, bankbetalinger, dokumentopbevaring, udlægsstyring, timeregistrering m.m.
Om jobbet:
- Implementer bogholderi software løsninger hos kunderne
- Fejlsøgning og -løsning via fjernadgang til kundernes server
- Kundekontakt via e-mail, telefon og online møder (Skype/Teams/TeamViewer)
- Opdatering af brugermanualer (både på dansk og engelsk)
- Test og kvalitetskontrol af vores løsninger (web/mobile apps)
- Produktudvikling i form af ideer til nye funktioner samt udarbejdelse af løsningsbeskrivelse
Om dig:
- Uddannelsesbaggrund i regnskab og job erfaring med kreditorbogholderi/regnskab
- Erfaring med Microsofts Office-pakke, især Excel og Word samt flair for IT generelt
- Gode engelskkundskaber, da vi har såvel kunder som samarbejdspartnere i udlandet
- Gode kommunikationsevner i forhold til at kunne oversætte tekniske termer i et sprog som kunderne kan forstå
Bemærk venligst: Det er ikke en almindelig bogholderi stilling, men indebære en del support med i jobbet.
Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk Oplys JOB ID: 23606
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Work Supply ApS, Vejlebrovej, 2635 Ishøj
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977205