BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Storkøbenhavn
Mestrer du Kubernetes og de nyeste cloudarkitekturer og -designs? Og vil du være med til at sikre en stabil og sikker IT-infrastruktur for politiet? Så har vi stillingen til dig.
Rigspolitiet søger flere dygtige Kubernetes-specialister, der har lyst til en central rolle i at sikre stabil og sikker drift af politiets IT-systemer. Du får mulighed for at arbejde med banebrydende teknologi og deltage i spændende projekter, og du kommer til at arbejde i et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med engagerede kolleger, der deler din passion for IT. Og så får du en unik chance for at bidrage til en vigtig samfundsfunktion og gøre en reel forskel for Danmark.
Din nye hverdag
Du kommer til at arbejde med at administrere og videreudvikle Kubernetes-miljøer, containerteknologier og cloud-native applikationer. Hverdagen herinde er alsidig, og der er opgaver nok at tage sig til. Dine opgaver vil især være centreret om det kommende arbejde med at drifte, vedligeholde og udvikle flere nye EU-systemer.
Du bliver en del af et mindre Kubernetes-team, og i er de faglige eksperter, der bidrager med sparring og leverancer til større forretningsprojekter. Dertil har teamet en udførende rolle i implementeringen af nye løsninger.
Hvem er du?
Din uddannelsesbaggrund er ikke afgørende, men du har formentlig en IT-teknisk uddannelse. Til gengæld er det vigtigt for os, at du har erfaring med Kubernetes-miljøer, gerne fra en lignende stilling. Du har gode samarbejdsevner og er struktureret og systematisk i din arbejdstilgang.
Du er vant til at arbejde med administration af containerized systemer, cloud-native-teknologier og Linux-servere, og ITIL er ikke fremmed for dig. Dertil har du kendskab til configuration management og automation tools.
Din nye arbejdsplads
Du bliver en del af Center for Infrastruktur i sektionen Server Services, der består af 20 engagerede medarbejdere, der alle har forskellige fagspecifikke baggrunde. Vores vigtigste opgave er at sikre stabil drift af politiets systemer.
Sektionen er kendetegnet ved et højt fagligt niveau og en god kollegial ånd med plads til god humor. Vores arbejdsmiljø er præget af stor aktivitet og faglig sparring. Vi går alle op i at yde vores bedste for at bidrage til, at politiet kan løse vigtige samfundsmæssige opgaver. Ud over dine nærmeste kolleger i teamet og sektionen har du også samarbejde og berøringsflade med Center for Infrastruktur, der består af fire sektioner, samt resten af Koncern IT.
Vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads, hvor f.eks. mulighed for flekstid og hjemmearbejde imødekommer dine individuelle behov for at skabe sammenhæng i hverdagen mellem familie- og arbejdsliv.
Løn- og ansættelsesvilkår
Har du en akademisk baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til de til enhver tid gældende aftaler mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.
Har du en anden uddannelsesmæssig baggrund, bliver du ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.
Såfremt du i forvejen er ansat som tjenestemand i Politiet, kan du bevare din ansættelsesform.
Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Pr. 1 juni 2024 indfører Rigspolitiet røgfri arbejdstid.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Anne Vilstrup på 21631082. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.
Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Vi afholder løbende samtaler.
Ansøgningsfrist: 17. juni 2024
Om Rigspolitiet
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks i alt 15 politikredse fordelt på 12 kredse i Danmark, politiet i Grønland og på Færøerne samt National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK). I Rigspolitiet udvikler vi strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, politisk betjening, indkøb af politiets udstyr og køretøjer samt HR-opgaver.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Koncern IT, Landlystvej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6061857