BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du interesseret i administration og service i høj kvalitet? Kunne du tænker dig at blive en del af en spændende og engageret sektion, der til dagligt blandt andet står for at koordinere opgaver og kvaliteten i opgaveløsningen?
Vil du være en del af et solidt fagligt fællesskab, hvor vi går flittigt til vores opgaver og struktur og service er blandt dagens vigtigste værktøjer? Så send os din ansøgning allerede i dag.
Om os
Centerets primære formål er, at støtte centerchefen i ledelse og styring af centeret, samtidig med, at vi koordinerer og konsoliderer centerets opgaveløsninger. Vores kerneopgave i centeret er, at levere stabil og sikker systemportefølje og IT-infrastruktur.
Samarbejde er vigtigt for os, og vi er af den overbevisning, at vi skaber de bedste resultater sammen, uanset om det er ved effektiv sparring eller i forbindelse med større opgaver.
Vi vægter et godt arbejdsmiljø og tilbyder fleksibilitet, herunder muligheden for hjemmearbejde efter aftale. Vi tror på, at et positivt arbejdsmiljø er vigtigt for vores medarbejderes trivsel og udvikling, og vi har fokus på kompetenceudvikling.
Vi har en gennemsnitlig arbejdsuge på 37 timer, med fleksibel arbejdstid og betalt frokostpause.
Om stillingen
Du bliver en del af et team, der til dagligt håndterer en portefølje af administrative arbejdsopgaver som eksempel fordeling af sager til behandling, konsolidering af besvarelser og overholdelse af svarfrister.
Vi arbejder tæt sammen med chefgruppen, som alle har forskellige faglige specialer. Det er vores mål, at være transparente og troværdige i forhold til vores samarbejdspartnere, internt såvel som eksternt.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
• Håndtering af Centerchefens kalender og elektronisk indbakke
• Planlægning, forberedelse og afholdelse af seminarer både internt og eksternt
• Koordination i forbindelse med forespørgsler og opgaver til centeret
• Journalisering, herunder arkivering af ind- og udgående korrespondance
• Opgavestyring
• Koordination og støtte til opfølgning på økonomi samt bemanding
• Lejlighedsvis indgå i interne såvel som eksterne arbejdsgrupper
Da det er en nyoprettet stilling, vil der være rig mulighed for, at tilpasse arbejdsopgaver og ansvar ud fra dine færdigheder og interesser.
Om dig
Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse og har relevant erfaring med ledelsesbetjening. Har du erfaring fra en eller flere af de nævnte arbejdsopgaver, vil det være en fordel men det er ikke et krav. Ligesom os, er det vigtigt, at du ligger vægt på det gode kollegaskab.
Vi lægger vægt på, at du trives med at balancere mellem administrative opgaver og ledelsesbetjening.
Vi har brug for en kollega, der er systematisk og selvstændig med god sans for struktur og kommunikation og som samtidig sætter en ære i, at overholde aftaler og deadlines.
Du er god til at danne dig et overblik over de forskellige afdelingers faglighed og kan skabe gode relationer og et godt samarbejde med vores forskellige faggrupper.
Det er vigtigt, at du er initiativrig, giver konstruktiv sparring, og kommer med en god tilgang til samarbejdet i teamet.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte orlogskaptajn Christian Sabroe, fungerende chef for Centerstøtte på telefon 6130 0356, eller på mail fmi-c-chocs@mil.dk.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold, kan du kontakte HR-konsulent Lasse Bruhn Bull på mail FPS-LBU@mil.dk.
Ansøgningsfristen er den 31. december 2023 og samtaler forventes afholdt løbende.
Stillingen ønskes besat pr. 1. februar eller snarest muligt herefter.
Du bedes søge stillingen via linket. Du bedes ligeledes scanne og vedhæfte relevante dokumenter, som bevis for uddannelse mv. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM CYBERDIVISON
Cyberdivisionen er nyetableret, og de tre vigtigste opgaver her og nu er dels, at sikre en stabil og effektiv it-drift og –support for koncernens flere end 20.000 ansatte. Dels at understøtte udvikling og styring af it og digitalisering i koncernen. Og dels endelig og ikke mindst at styrke cyberforsvaret og koncernens it-systemer og data mod digitale angreb eller misbrug.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Kapacitetsansvarlig Koncern IT (KAKI), Helseholmen , 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949732