Spændende deltidsvikariat som Regnskabsmedarbejder: Fra bogføring til fakturabehandling med udviklingsmuligheder!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med bogføring og regnskab? Ønsker du at deltage i hele regnskabsprocessen fra A til Z? Så kan vi nu tilbyde dig et alsidigt job i en organisation, der er kendetegnet ved en flad organisationsstruktur og med højt til loftet.

Vi søger en deltidsregnskabsmedarbejder med tiltrædelse den 1. september 2024. Der er tale om et midlertidigt vikariat frem til den 31. marts 2025, med mulighed for forlængelse.

Hovedopgaverne er:

  • bogføring i Navision Stat,
  • debitor- og kreditorstyring
  • fakturabehandling i Aqoola
  • udarbejdelse af faktura
  • indberetning af moms
  • bank afstemninger
  • vedligeholdelse af anlægskartotek
  • samarbejde med ekstern revision
  • afstemning af balance samt klargøring af regnskaber til revisor.
Dine ansvarsområder bliver hovedsageligt de daglige opgaver, der knytter sig til bogholderi, men du vil samtidig have en bred vifte af økonomiopgaver, herunder udtræk og afstemninger baseret på data fra Navision og Ludus, der er vores studieadministrative system.

Kvalifikationer:

Der forventes en solid relevant uddannelse og meget gerne erfaring med ovennævnte opgaver – gerne erfaring fra en uddannelsesinstitution/VUC.

Har du kendskab til Navision Stat og Aqoola er dette en fordel. Du har arbejdet med regnskab og bogføring indenfor det sidste år samt har kendskab til Microsoft Office pakken – herunder Word og Excel.

Som person er du struktureret, detaljeorienteret, udadvendt og energisk. Du er desuden serviceminded og er ikke bange for at tage et ansvar. Ligeledes du har gode kommunikationsevner og så er du en teamplayer.

Vi tilbyder:

  • Gode kolleger og en spændende arbejdsplads, som til stadighed udvikler sig
  • Udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt
  • En alsidig hverdag, hvor du vil have mange forskellige opgaver og hvor du i høj grad har mulighed for at præge din egen hverdag.
Løn og ansættelse:

Du bliver ansat som bogholder med løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der kan ud fra din baggrund og kvalifikationer forhandles funktions- og kvalifikationstillæg.

Yderligere oplysninger:

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Chef for HR & Økonomi Selim Stephan Lalicic pr. mail sla@kbhsyd.dk

Alle henvendelser behandles fortroligt.

Ansøgningsfrist:

31. juli 2024 kl.12.00

Ansættelsessamtalerne afholdes i uge 32.

Yderligere information om KBHSYD findes på www.kbhsyd.dk

HF & VUC København Syd betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HF og VUC København Syd, Hvidovre afd., Åmarkvej , 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075630

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet