Søges: engageret lægesekretær til dynamisk akutte sengeafsnit med skiftende arbejdstider

dato

Trives du godt med tæt tværfagligt samarbejde, gode kollegaer og alsidige arbejdsopgaver - så er det lige dig, vi har brug for. Vi søger en uddannet SAK/lægesekretær til vores akutte sengeafsnit 210, som vil hjælpe os med at skabe de bedste patientforløb for vores patienter.

Arbejdstid: mandag til fredag, kl. 12-20. lørdag og søndag kl. 9.00-17.00

Timerne er fordelt således: Uge 1: Fri. Uge 2: 56 timer.

Ved sygdom/ferieafvikling forventes fleksibilitet og engagement i forhold til at byde ind på aftenvagter

Sekretariatet bemandes alle ugens dage fra kl. 7.00-20.00.

Arbejdsopgaverne er bl.a.:

  • Indlæggelse/udskrivelse af patienter
  • Arbejdslister
  • Bookning af ambulante tider
  • Bestilling af kørsler
  • Afsende henvisninger
  • Telefonopkald
  • Diverse registreringer
  • Tovholder på resultatlisten
  • Ad hoc-opgaver generelt
  • Lægens/sygeplejerskernes højre hånd
Sekretærernes egne ord - Det bedste ved aften-/weekendvagter:

  • Helt klart vores tværfaglige arbejde med alle faggrupper
  • Møder nye mennesker hele tiden
  • Fleksibiliteten
  • Alle hjælper alle
  • Arbejdsdagene er aldrig ens
  • Sammenholdet
  • En hel uge fri ad gangen
Vi tilbyder dig:

  • Godt tværfagligt samarbejde med alt personale på afdelingen
  • God oplæring – vi klæder dig godt på til opgaven
  • Stillingen er 28 timer per uge (svarende til: Uge 1: Fri og Uge 2: 56 timer)
  • En afdeling, hvor vi vægter trivsel og godt arbejdsmiljø højt
Vores forventninger til dig:

  • Uddannet SAK/lægesekretær
  • Bruger af Sundhedsplatformen
  • Smilende, imødekommende og positiv – med en god omgangstone
  • At du har et ønske om at gøre en forskel for patienter og pårørende
  • Pligtopfyldende, åben og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver
  • At du kan arbejde selvstændigt, da du vil være ene sekretær i aften- og weekendvagter
  • Omstillingsparat - Opgaverne kan/vil blive justeret løbende – når der opstår behov for det
Ansøgningsfrist og samtaler

Sidste ansøgningsfrist er den 26. juni 2025.

Vi holder samtaler løbende.

Løn

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.



Lyder ovenstående spændende, så vil vi meget gerne høre fra dig.
For yderligere information kan du kontakte:

Teamleder for 210/212, Nanett Andersen på telefon: 3862 3164

eller

Sundhedsadministrativ leder Bonni Erleben på telefon: 2327 2974


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

skiftende arbejdstid

-Arbejdsgiver:

Amager og Hvidovre Hospital, Kettegård alle, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8a7a0f01-52ac-4fd6-afe1-f53e6309b0a6

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet