Trives du godt med tæt tværfagligt samarbejde, gode kollegaer og alsidige arbejdsopgaver - så er det lige dig, vi har brug for. Vi søger en uddannet SAK/lægesekretær til vores akutte sengeafsnit 210, som vil hjælpe os med at skabe de bedste patientforløb for vores patienter.
Arbejdstid: mandag til fredag, kl. 12-20. lørdag og søndag kl. 9.00-17.00
Timerne er fordelt således: Uge 1: Fri. Uge 2: 56 timer.
Ved sygdom/ferieafvikling forventes fleksibilitet og engagement i forhold til at byde ind på aftenvagter
Sekretariatet bemandes alle ugens dage fra kl. 7.00-20.00.
Arbejdsopgaverne er bl.a.:
- Indlæggelse/udskrivelse af patienter
- Arbejdslister
- Bookning af ambulante tider
- Bestilling af kørsler
- Afsende henvisninger
- Telefonopkald
- Diverse registreringer
- Tovholder på resultatlisten
- Ad hoc-opgaver generelt
- Lægens/sygeplejerskernes højre hånd
- Helt klart vores tværfaglige arbejde med alle faggrupper
- Møder nye mennesker hele tiden
- Fleksibiliteten
- Alle hjælper alle
- Arbejdsdagene er aldrig ens
- Sammenholdet
- En hel uge fri ad gangen
- Godt tværfagligt samarbejde med alt personale på afdelingen
- God oplæring – vi klæder dig godt på til opgaven
- Stillingen er 28 timer per uge (svarende til: Uge 1: Fri og Uge 2: 56 timer)
- En afdeling, hvor vi vægter trivsel og godt arbejdsmiljø højt
- Uddannet SAK/lægesekretær
- Bruger af Sundhedsplatformen
- Smilende, imødekommende og positiv – med en god omgangstone
- At du har et ønske om at gøre en forskel for patienter og pårørende
- Pligtopfyldende, åben og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver
- At du kan arbejde selvstændigt, da du vil være ene sekretær i aften- og weekendvagter
- Omstillingsparat - Opgaverne kan/vil blive justeret løbende – når der opstår behov for det
Sidste ansøgningsfrist er den 26. juni 2025.
Vi holder samtaler løbende.
Løn
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Lyder ovenstående spændende, så vil vi meget gerne høre fra dig.
For yderligere information kan du kontakte:
Teamleder for 210/212, Nanett Andersen på telefon: 3862 3164
eller
Sundhedsadministrativ leder Bonni Erleben på telefon: 2327 2974
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
skiftende arbejdstid
-Arbejdsgiver:
Amager og Hvidovre Hospital, Kettegård alle, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/8a7a0f01-52ac-4fd6-afe1-f53e6309b0a6