Social- og Sundhedsassistenter til faglig ekscellence hos Krogstenshave Plejehjem

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Social- og Sundhedsassistenter til ny organisering med høj faglighed i fokus

Vil du være med til at indfri Krogstenshave Plejehjems vision om at være en lærende organisation med høj faglig kvalitet tæt på beboerne?

Krogstenshave har netop gennemført en ny organisering, hvor vi har fokus på høj faglighed. Det kræver flere social- og sundhedsassistenter. Vi søger derfor både nyuddannede og erfarne social- og sundhedsassistenter.

Der er tale om stillinger i Huset 47 på plejehjemmet. Vi har også jobmuligheder i andre afdelinger på plejehjemmet. Ring gerne til afdelingsleder Christina Nielsen eller afdelingsleder Michael Daugbjerg for at høre mere om huset og om jobbet.

Er du erfaren, får du ansvar for en gruppe på 12 beboere sammen med yderligere en social- og sundhedsassistent samt to social- og sundhedshjælpere. I er et team, som værdsætter et godt samarbejde og det smitter af på beboere, de pårørende og kolleger fra afdelingens andet team samt de øvrige afdelinger på plejehjemmet.

Afdelingslederne arbejder med faglig ledelse og til efteråret sætter vi fokus på endnu større faglighed omkring triagen i afdelingerne. Du værdsætter høj faglig kvalitet i opgaveløsningen og kan lide at lære fra dig til dine kolleger.

Vi stræber efter at skabe et hjemligt og kærligt miljø for vores beboere, hvor hver enkelt føler sig værdsat. Krogstenshave Plejehjem har mere end 160 plejeboliger, derfor er det vigtigt, at beboerne oplever nærhed og tætte relationer i hverdagen.

På Krogstenshave Plejehjem ønsker vi at samarbejde på tværs af afdelinger, hvilket bl.a. kommer til udtryk gennem kompetenceudvikling, at give en hånd med i hverdagen på tværs samt udførelse af aktiviteter. Du tager ansvar for det gode samarbejde i teamet og du ser dig selv som en holdspiller.

Vi tror på potentialet i den enkelte medarbejder og vi ønsker at være en arbejdsplads, som understøtter og udvikler den enkelte medarbejder. Vi er et inkluderende fællesskab, hvor alle bliver set, hørt og værdsat.

Om dig

Er du erfaren, kan du gerne sætte kryds ved det meste af nedenstående. Er du nyuddannet, vil du gerne blive endnu bedre til det meste af nedenstående.

Du:

  • Arbejder helhedsorienteret med beboerne. Du observerer, følger op og evaluerer sundhedsfaglige forhold relevant.
  • Rekvirerer faglig ekspertise, når du vurderer, der er behov for fx en lægelig vurdering, en diætist, en demenskoordinator mm.
  • Er vant til at dokumentere og har gerne erfaring med Cura.
  • Skaber sammenhæng og understøtter kollegerne i teamet i deres opgaveløsninger.
  • Er en god rollemodel, som gerne går forrest fagligt og i de personlige relationer.
  • Du skaber kontakt og er synlig over for både beboere, pårørende og kolleger.
  • Koordinerer, planlægger og organiserer opgaverne i hverdagen.
  • Har ansvar for triage, som afholdes hver dag og for stuegang med afdelingens læge.

Vil du være med til at skabe smil og meningsfulde øjeblikke hos vores beboere og have en blomstrende karriere, så glæder vi os til at modtage en ansøgning fra dig.

Det formelle

Det ugentlige timetal vil efter fælles aftale være imellem 30-37 timer. Der vil både være mulighed for dagvagt, aftenvagt eller en kombineret stilling. (skriv i ansøgningen, hvilket vagtlag du ønsker at søge, samt timeantal).

Hvis du kommer i betragtning til stillingen, vil der - med dit samtykke - blive indhentet straffeattest samt reference fra tidligere arbejdsgiver, som vil indgå i vurderingen af, hvorvidt man vil tilbyde ansættelse.

Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

ANSØGNINGSFRIST: 1. september 2024

Ønske til tiltrædelse den 1. oktober 2024 eller efter aftale.

Du er meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Christina Nielsen tlf. 2544 3795 eller afdelingsleder Michael Daugbjerg tlf. 4173 8318 for at høre mere om stillingerne.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9f2058f6)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Kommune - Plejehjemmet Krogstenshave, Krogstens Allé, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6099447

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet