BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Til vores værkstedsadministration i Hvidovre søger vi en faglig stærk kontorassistent til at varetage de administrative opgaver.
Hos Stiholt Hydraulic arbejder vi efter værdierne Tillid, Kvalitet og Viden.
Vi plejer vores kunders tillid til os, ved at sætte kunden i fokus og sammen finde den bedste løsning i første forsøg - og vi forventer, at du har samme tilgang til dit daglige arbejde.
Som kontorassistent hos Stiholt Hydraulic får du en selvstændig og udviklende stilling i en spændene organisation.
Din arbejdsdag vil bland andet indeholde:
- Opfølgning og kontrol af registreret tid på de enkelte arbejdsopgaver.
- Kontrol af stemplinger til løn.
- Klargøring af arbejdskort til fakturering med tekstning og notering af underleverandørarbejde.
- Behandling af leverandørfakturaer
- Der kan forekomme ad hoc-opgaver i samarbejde med de øvrige Stiholt afdelinger.
Viden:
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være fra en lignende stilling indenfor kontor/reservedele og gerne fra auto/agro branchen, men ikke et krav.
Ønskede kvalifikationer:
- Gerne minimum 3-5 års erhvervserfaring
- Fuld operationel i Office-pakken.
Kompetencer:
For at lykkes i stillingen er du robust og selvstændigt arbejdende, men vigtigst af alt er dit stærke faglige niveau. Vi vil være et effektivt team, der bygger på tillid og respekt, og vi skaber resultater via fleksibilitet, kvalitet og høj service. Derfor er det vigtigt, at du som person:
- Er struktureret og ansvarsbevidst
- Er god til at samarbejde på tværs af organisationen
- Er ansvarlig, engageret og arbejder målrettet og systematisk med dine opgaver
- Er i stand til at kommunikere klart og positivt
Vi tilbyder dig:
Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en til tider travl hverdag, hvor du vil indgå i et team med gode kollegaer. Vi har et uformelt arbejdsmiljø, som hjælper hinanden i dagligdagen på tværs af vores forskellige arbejdsområder og kompetencer. En spændende hverdag med mange udfordringer, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.
Løn, ansættelsesvilkår og pension i henhold til overenskomsten som suppleres med en god personalepolitik samt sundhedsforsikring.
Tiltrædelse snarest muligt.
Har du brug for yderligere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Troels Nielsen på telefon +45 6029 4409.
Ansøgninger vil blive behandlet løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Im. Stiholt A/S, Trafikcenter Sæby Syd, 9300 Sæby
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985339