Sagsbehandler til Visitationen med fokus på hjælpemidler og trivsel

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En af vores kolleger har fået nye opgaver i Visitationen og derfor har vi en ledig stilling pr. 1. september 2024 og gerne før. Har du lyst til at være en del af en dejlig arbejdsplads, hvor faglighed, trivsel og arbejdsglæde er i fokus - så læs videre, for vi står og mangler dig til en fast stilling på 37 timer. 

I Visitationen er vi 30 kollegaer med forskellig faglig baggrund. Vi er organiseret i flere teams, der hver især bidrager til vores fælles opgaveløsning. Vi har et tæt samarbejde med vores Hjælpemiddelcenter, der ligger lige i nærheden af vores kontor.  Vi bor i samme hus som hjemme- og sygeplejen og vi er ved at opbygge et endnu tættere samarbejde omkring de nye tendenser ældrereformen bringer som bl.a. faste teams i hjemmeplejen. 

Hjælpemiddelteamet består af 8 terapeuter og en faglig koordinator. Dine primære arbejdsopgaver bliver sagsbehandling og vejledning i forhold ansøgninger om hjælpemidler, forbrugsgoder og boligændringer. Vi behandler ansøgninger i henhold til Servicelovens §§ 112-117a. 

Vi er i en forandringsproces, som giver dig god mulighed for at få indflydelse på både vores kultur, det tværfaglige samarbejde og nye arbejdsgange. 

Vi kan tilbyde dig

  • Mentorordning og introduktion tilpasset til dig
  • Mulighed for at specialisere dig på særlige områder som børn, servicehunde og biler
  • En arbejdsplads, der lægger vægt på trivsel, fællesskab og arbejdsglæde
  • Fokus på at vores fagligheder, erfaring og evner bruges bedst muligt i sagsbehandlingen
  • Løbende sparring for at skabe en ensartet visitation
  • Udvikling og optimering af arbejdsgange, altid med borgeren i centrum 
  • Mulighed for at du selv tilrettelægger dine opgaver
  • Mulighed for fleksible arbejdstider og hjemmearbejde
  • Frugtordning og kaffeordning

Vi forventer, at du

  • Prioriterer det gode samarbejde og er åben for dialog
  • -Er god til at kommunikere – både skriftligt og mundtligt
  • Har erfaring med eller interesse for sagsbehandling af hjælpemidler, boligindretning mm. 
  • Trives i en travl hverdag med mange bolde i luften

Vi glæder os til at modtage din ansøgning og høre mere om dig personligt som fagligt. 

Ansøgningsfrist og samtaler: 
Ansøgningsfrist onsdag den 3. juli 2024.
Ansættelsessamtaler forventes at forgå den 4. & 5. juli. 

Løn og ansættelsesvilkår:
37 timer om ugen og løn efter gældende overenskomst og principper om ny løn. 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte faglig koordinator Eva Johansen på tlf.: 6191 6779 eller Leder af Visitationen Debbie Duncan på tlf.: 9137 0425


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=592efd33)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Kommune - Visitationen, Hvidovrevej, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6071889

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet