Receptionist – Fuldtid

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger et livstykke af en kollega til vores kontor i København. Er du systematisk og har en struktureret tilgang til dagens opgaver? Er du klar på at være JUC’s ansigt udadtil og tage imod vores gæster i receptionen?

Sætter du samtidig pris på en hverdag med mange bolde i luften og formår du at holde det store overblik med et smil på læben? Så læs endelig videre!

Dine arbejdsopgaver

  • Velkomst af medlemmer og gæster i huset

  • Registrering af fremmøde på diverse arrangementer i vores systemer

  • Print og pakning af materialer/navneskilte

  • Koordinering med resten af det Administrative team

  • Håndtering af medlemmer på skrift og telefonisk

  • Opdateringer i vores systemer (Planorama, WebCRM)

Kvalifikationer

Erfaring er ikke det vigtigste for os. Vi er på udkig efter en, der kan gribe opgaverne an på en måde, der passer til vores team og kan genkende sig selv i følgende:

  • Du har stærke sproglige kundskaber, både mundtligt og skriftligt i dansk

  • Engelske sprogkundskaber er en fordel

  • Du er udadvendt, smilende og har en positiv energi

  • En af dine spidskompetencer er at være struktureret og detaljeorienteret

  • Du er god til at bevare overblikket og være målrettet

  • Du er skarp til at overholde deadlines

  • Du er mødestabil

Vi tilbyder dig

Et arbejde på 37 timer om ugen med en månedlig løn på 19.000 kr. i spændende omgivelser! Vores fleksible og selvstændige arbejdsmiljø bygger på tillid og respekt. Du vil være en del af en arbejdsplads i konstant udvikling, omgivet af dygtige og engagerede kollegaer. Her finder du en god omgangstone og et tæt fællesskab.

Er der et match?

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte People & Culture Manager, Zennia Larsen på zl@juc.dk.

Send din ansøgning og CV til apply@juc.dk og skriv "Receptionist - Fuldtid" i emnefeltet. 

Vi ønsker tiltrædelse snarest muligt og holder derfor samtaler løbende. Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Om JUC

JUC er en specialiseret kursusvirksomhed, der blev etableret i 2001. Vi er førende på det danske marked, når det kommer til kurser, netværk og konferencer målrettet advokater, jurister, revisorer, ejendomsmæglere samt en lang række af professionelle fagfolk. Vi afholder hvert år arrangementer for mere end 10.000 deltagere, fordelt på +200 forskellige kurser, +50 faglige netværk samt +10 konferencer i Skandinavien inden for mere end 20 kategorier.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JUC SERVICE ApS, Vesterbrogade, 1620 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5886658

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet