BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ligger din faglige interesse i at facilitere kortlægning og optimering af processer samt støtte procesejere i at kommunikere og gennemføre ændringer – så er chancen her nu. Banedanmark står overfor implementering af et nyt koncept for det løbende arbejde med kortlægning og optimering af styrelsens administrative processer - og du kan komme med på rejsen.
Den nyoprettede enhed vil blive en del af ledelsessekretariatet i Ressourcedivisionen, der understøtter økonomi- og ressourcedirektøren gennem bl.a. varetagelse af styrings-, koordinations, kvalitetssikrings- og udviklingsopgaver. Den nyoprettede enhed får til opgave at fokusere på arbejdet med de administrative processer og forventes opbygget i løbet af 2023 og 2024.
Du sikrer et højt serviceniveau til forretningen Som proceskonsulent vil du blive ansvarlig for i tæt samarbejde med forretningen at koordinere og facilitere kortere eller længere forløb, hvor de administrative processer kortlægges, opdateres og optimeres. Dit mål er at levere procesfaglig støtte og rådgivning, sikre god service til den enkelte procesejer og struktureret forløb, hvor ansvar, roller og opgavefordeling er tydelig for alle.
Dine primære opgaver er:
- Planlægning og facilitering af kortlægnings-og optimeringsforløb
- Tegne og beskrive processer i vores IT-system, Qualiware
- Støtte procesejere i implementering af processen
- Oplæring og uddannelse af lokale redaktører i værktøjer og IT-system, Qualiware
Uddannet og certificeret indenfor procesdisciplinen Som proceskonsulent vil du stifte bekendtskab med hele Banedanmark og møde mange forskellige fagligheder. Da vi skal implementere en ny tilgang til arbejdet med de administrative processer, er det helt centralt, at du står stærkt i din faglighed, er servicemindet, lyttende og kommunikativt i topform.
For at kunne indgå i procesarbejdet på tværs af mange specialistfagligheder skal du være hurtig til at sætte dig ind i nye områder og forstå komplekse sammenhænge. Du har flere års dokumenteret erfaring som proceskonsulent og måske en certificering i procesdesign- og optimering. Desuden vil erfaring med forandringsledelse være en fordel.
Løn og ansættelsesvilkår Som akademiker ansættes du efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og AC.
For HK er ansættelsen omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Skatteministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Skatteministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark.
Som udgangspunkt er stillingen placeret i løngruppe 4.
For både AC og HK gælder det, at den endelige løn fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer, samt at der tilkommer pension i henhold til overenskomsten.
Din faste arbejdsplads bliver centralt placeret ved Dybbølsbro station på Carsten Niebuhrs Gade, København V.
Kontakt og ansøgning Vi ser frem til at modtage dit CV og din ansøgning senest onsdag den 9. august. Du søger stillingen ved at klikke på linket ”Søg stillingen” og følge instruktionerne.
Har du spørgsmål, kan du sende en mail til ihlt@bane.dk eller i uge 31 og 32 kontakte chef for ledelsessekretariatet Ida Holst på 24659517. Vi glæder os til at høre fra dig.
Banedanmark opfordrer alle kvalificerede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43, Carsten Nieburhs Gade 43, 1577 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=192457&DepartmentId=22273&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863129