Medarbejder inden for udlejning af entreprenørmateriel

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Bliv en del af vores dynamiske team som Materialekonsulent Backoffice!

 

Som en nøglemedarbejder i vores virksomhed, vil din ekspertise inden for rådgivning og fremragende kundeservice hjælpe os med at tage vores virksomhed og produkter til det næste niveau.

 

Din rolle

Du vil blive en integreret del af vores udlejningsteam, der består af fem dygtige og engagerede kolleger. Din hverdag vil være alsidig i et erfarent team, hvor samarbejde på tværs af afdelinger er nøglen til vores succes.

 

Dine opgaver vil omfatte:

  • Yde professionel og korrekt telefonisk rådgivning
  • Registrering og opfølgning af kundeordrer i vores ERP-system
  • Teknisk rådgivning og udarbejdelse af tilbud
  • Personlig betjening af kunder
  • Diverse ad-hoc opgaver, bla. ansøgning om \\'råden over vejarealer\\' 

 

Du vil være i kontakt med mange af vores kunder i løbet af din arbejdsdag og spille en vigtig rolle i at sikre, at kundernes ordrer behandles effektivt og korrekt, uden at gå på kompromis med sikkerheden.

 

Den ideelle kandidat

Du er kendt for dit høje engagement og positive indstilling. Du er fleksibel og imødekommende og kan arbejde effektivt og målrettet uden at gå på kompromis med kvalitet og ordentlighed. Du trives med at rådgive folk og sætter en ære i god kundebetjening, også når tingene går stærkt. Din arbejdsstil er selvstændig, struktureret og omhyggelig. Som kollega er du hjælpsom, og du bidrager til teamet med et godt humør.

 

Kompetencer

  • Struktureret og detaljeorienteret
  • Ser muligheder frem for begrænsninger
  • Flair for IT
  • Kan kommunikere på engelsk i skrift og tale

 

Vi tilbyder

  • Et alsidigt job, hvor der sættes pris på initiativ, beslutsomhed og selvstændighed.
  • Frihed under ansvar
  • Et job hvor du bliver en del af et stærkt produktbevidst team, hvor alle arbejder for hinanden og hvor der sættes fokus på kunderne.
  • En virksomhed hvor vi har fokus på at skabe resultater uden at gå på kompromis med sikkerhed og et godt arbejdsklima
  • En virksomhed hvor personlig og faglig udvikling vægtes højt, og hvor der vil være god mulighed for efteruddannelse

Vi tilbyder et spændende job med gode sociale forhold og en løn der modsvarer dine kvalifikationer. Ligeledes tilbydes der sundhedsforsikring og pensionsordning.

 

Kontakt

Er du klar til at tage det næste skridt i din karriere? Ansøg nu og bliv en del af vores team!

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Depot Manager Dennis Vemmelund på telefon 2714 8417.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

AH Lift ApS, Avedøreholmen, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951491

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet