Logistikmedarbejder til Logistik i Serviceafdelingen på Amager- og Hvidovre Hospital

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Serviceafdelingen på Amager og Hvidovre Hospital varetager drifts- og serviceopgaver på tværs af hospitalet, herunder rengøring, madservice, portørtjeneste, logistikfunktioner, drift af hjælpemiddelcenter, receptionstjeneste mm.



Logistikafdelingen er en del af Serviceafdelingen og er fysisk placeret på Hvidovre Hospital. Vi varetager bl.a. postfunktion, linned- og uniformsservice, varebestilling og levering til de kliniske afdelinger samt miljø, intern/ekstern kørsel og distribution. Som logistikmedarbejder vil du indgå i vores tværfaglige team af 40 dygtige medarbejdere.



Din profil og hvad vi tilbyder

Stillingen som logistikmedarbejder er for dig, der er vant til at arbejde i den daglige drift. Du vil efter grundig oplæring komme til at varetage flere forskellige jobfunktioner på tværs af afdelingen. Du har en naturlig ansvarsfølelse for egen opgaveløsning og evnen til at bevare overblikket og så er du mødestabil og omstillingsparat.



Vi sætter en ære i at betjene vores kunder optimalt og tilbyder en stilling på en spændende arbejdsplads, i et arbejdsmiljø præget af stor frihed, gensidig opbakning om de daglige opgaver og godt humør.



Uddannelse og erfaring

Du er den rette ansøger, hvis du er lager- og logistikassistent eller allerede arbejder som hospitalsmedhjælper og har praktisk erfaring med de opgaver vi varetager. Du har truckcertifikat og kørekort. Du er sikker i mundtlig og skriftlig formidling og er vant til at bruge Office pakken.



Du skal være vores nye kollega i Logistik fordi vi kan tilbyde dig:

  • En udfordrende stilling på en spændende arbejdsplads, med muligheder for såvel personlig som faglig udvikling
  • Et tempofyldt og spændende arbejdsmiljø
  • Tæt samarbejde med engagerede kollegaer


Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdstiden er 37 timer ugentligt fordelt på hverdage.

Mødetiden ligger mellem kl. 6.00 og 10.00 på hverdage. Løn forhandles i henhold til gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat pr. 1. marts 2024 eller efter aftale.



Kontakt

For nærmere information om stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder Rune Schjerlund

tlf. 21 37 5011.



Ansøgning

Send din ansøgning, CV og relevant dokumentation for uddannelse og erhvervserfaring via vores online e-rekrutteringssystem senest 22. januar 2024.



Vi forventer at afholde samtaler tirsdag den 30. januar 2024 og torsdag den 1. februar 2024 mellem kl. 13.00-15.30.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Hospital, Kettegård Alle , 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5955616

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet