Leder til ejendomsdrift- og vedligeholdelsesteamet i Hvidovre Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være en vigtig brik i Hvidovre Kommunes nye fælles ejendomscenter? Så er muligheden der som leder af drift- og vedligeholdelsesteamet.

Opgaverne er blandt andet  

  • Implementering af Vedligeholdelses- og Energihandleplan 2024
  • Koordinering og prioritering af opgaver i teamet
  • Fastholde og udvikle Hvidovre Kommunes energimål – fx via energiledelse
  • Vedligeholdelse af og ansvaret for kommunes FM-system DALUX
  • Systematisk arbejde med FM-nøgletal
  • Være en del af etableringen af et kommende ejendomscenter
  • Udvikling af en bæredygtig ejendomsdrift
  • Personaleleder for seks medarbejdere i teamet 
  • Ansvarlig for økonomien i teamet
  • Ejendomschefens sparringspartner 

Som person er du  
Vi søger en leder, som er en teamplayer med en byggeteknisk baggrund, som kan indgå på lige fod i teamet. 

Som person er du, empatisk, struktureret, analytisk, strategisk og god til kommunikation. Det er vigtigt, at har evnen til at have mange bolde i luften. Du har økonomisk viden og erfaring med budgetstyring, samt lysten til at arbejde i en politisk organisation. Du har FM-erfaring og en FM-ledelsesmæssig tilgang.

Som personaleleder er du åben, vil den gode dialog, og tror på princippet om frihed under ansvar.

Du er villig til at indgå aktivt i vores ledelsesgruppe i ejendomsafdelingen og i Center for Trafik og Ejendomme.

Vi kan tilbyde
Vi er et engageret og fagligt dygtigt team på 6 medarbejdere hovedsageligt med håndværksmæssig baggrund. Vi har en masse spædende opgaver på hylderne – både de helt store projekter men også mindre opgaver. 
Hos os har du muligheden for at være med i opbygningen af kommunens kommende fælles ejendomscenter. Du får gode kollegaer og vil indgå i ejendomsafdelingens ledelsesteam og i centerets ledelsesgruppe. Du har desuden mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af arbejdstiden.

Ansættelsesudvalget består af ejendomschefen, to ledelseskollegaer og tre medarbejderrepræsentanter.

Hvis du vil høre mere om stillingen, kan du kontakte ejendomschef Inge Sørensen på telefon 3639 3519.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 10. januar 2024. Vi forventer at holde samtaler i uge 3. Kandidater der går videre fra første samtale, vil blive bedt om at gennemføre en test forud for 2. samtalen, som afholdes den 25. eller 26 januar 2024. 

Tiltrædelse ønskes snarest muligt og senest pr. 1. marts 2024.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=54d24bf1)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Center for Trafik og Ejendomme, Høvedstensvej, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5963910

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet