Ledelsessekretær til Ortopædkirurgisk afdeling på Hvidovre Hospital

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ledelsessekretær med kendskab til og interesse for personaleadministrative opgaver søges.

Vi søger en ny kollega, som vil indgå i staben på ortopædkirurgisk afdeling på Hvidovre Hospital. Vi er lige nu et dynamisk team, som består af en økonom, en bogholderspecialist, en vagtplanlægger og en ledelsessekretærer, som alle supporterer vores chefsygeplejerske og -læge, så de er klædt bedst muligt på til dagens opgaver.

Vi søger endnu en sekretær til teamet, som skal fungere som sekretær for cheflægen og være ansvarlig for personaleadministrative opgaver knyttet til lægegruppen. Du skal som sekretær for afdelingsledelsen være imødekommende og trives med at være en central figur, som alle henvender sig til. Med tiden ser vi gerne, at du er proaktiv og varetager opgaver ud fra egne observationer ift. behov og mangler.

Ortopædkirurgisk afdeling har 350 fastansatte medarbejdere fordelt på tre sengeafsnit, et ambulatorie og en operationsgang. Derudover har afdelingen en betydelig forskningsaktivitet. Afdelingen har et stort patientflow med både akutte og planlagte operationer.

Lidt af det, som vi tilbyder:

  • Gode kolleger, som løser deres opgaver på baggrund af høj faglighed og erfaring
  • Et travlt, men trygt og hyggeligt arbejdsmiljø
  • Ansættelse i en afdeling med højt til loftet, store faglige ambitioner og hvor patienten, som vores kerneopgave, altid er i fokus
  • Selvstændige, spændende og varierende opgaver
  • Mulighed for hjemmearbejde
Nogle af dine opgaver:

  • Generelle opgaver som kalenderstyring, mødebooking/klargøring til møder, referater m.m.
  • Bistå afdelingsledelsen med overblik over aktiviteter og pågående udviklingstiltag
  • Personaleadministrative opgaver, herunder oprettelse og vedligeholdelse i diverse systemer som Personaleweb, Optima og CBAS
  • Kursustilmeldinger i Kursusportalen
  • Oprettelse af stillingsopslag i HR-manager
  • Ansvarlig for udsendelse af introduktionsmateriale og lokalintroduktion for nye læger
  • Indgå i arbejdet omkring onboarding af nye medarbejdere
  • Opdatering af afdelingens telefon- og maillister
  • Sagsbehandling af patientklager
Vores nye kollega:

  • har relevant uddannelse, eventuelt kontoruddannelse i offentlig forvaltning og administration
  • er IT-superbruger, har kendskab til Office-pakken, som udgangspunkt Outlook, Power Point og Excel. Det vil være en fordel med kendskab til systemer i Silkeborg Data, CBAS, HR-rekrutteringssystem og Workzone
  • har erfaring fra lignende stilling
  • udviser stor loyalitet, diskretion og indsigt
  • besidder overblik og kan prioritere egne arbejdsopgaver
  • er drevet af sit engagement, sin faglighed og sit gode humør – og ser det som en styrke at være dialogsøgende og løsningsorienteret i sin arbejds- og kommunikationsform
  • har forståelse for sin rolle som sekretær for afdelingsledelsen og er derved fleksibel i forhold til opgaveløsning
  • er af natur venlig, imødekommende og har masser af gå-på mod
  • har måske kendskab til og interesse for professionel kommunikation på sociale medier
Stillingen er på 37 timer.

Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte cheflæge Nanna Salling på tlf. 22 23 92 22

Synes du, at den ledige stilling lyder spændende og at ovenstående profil matcher dig, hører vi meget gerne fra dig snarest, dog senest den 23. januar.

Vi afholder samtaler i uge 4 og vil gerne have stillingen besat pr. 1. marts 2024.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst mellem Regionernes Lønnings- og Takstnævn og HK.





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Hospital, Kettegård Alle , 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5970495

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet