Lagerassistent til moderne maritim virksomhed i Hvidovre

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en engageret, omhyggelig og stabil lagerassistent til vores hovedlager i Hvidovre. Hos FURUNO DANMARK A/S får du mulighed for at arbejde i en moderne og internationalt orienteret maritim virksomhed. Hvis præcision og troværdighed er nøgleord, du kan identificere dig med, hører vi meget gerne fra dig.

 Vi tilbyder:

  • Et selvstændigt og alsidigt job i en dynamisk maritim virksomhed, der dækker stort set alle områder inden for den maritime sektor.
  • Konkurrencedygtig løn baseret på dine kvalifikationer.
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Pluk- og pakkeopgaver.
  • Forsendelse og modtagelse af varer.
  • Registrering af ind- og udgående varer.
  • Læsning og losning af lastbiler.
  • Lageroptælling.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Vi forventer, at du:

  • Har nogle års erfaring fra en lignende stilling inden for lagerarbejde.
  • Har truckcertifikat.
  • Har erfaring med ERP-systemer, gerne Navision eller Business Central.
  • Er rutineret i brugen af IT, især MS Office-pakken, og gerne kendskab til Navision BC.
  • Arbejder selvstændigt og struktureret med sans for orden.
  • Er serviceminded, fleksibel og en god holdspiller.
  • Bevarer overblikket og dit gode humør – selv i travle perioder.
  • Taler og skriver både dansk og gerne engelsk.
  • Har IATA og/eller ADR-certifikat eller er villig til at tage det.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

FURUNO DANMARK A/S, Hammerholmen, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6120057

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet