BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en engageret, omhyggelig og stabil lagerassistent til vores hovedlager i Hvidovre. Hos FURUNO DANMARK A/S får du mulighed for at arbejde i en moderne og internationalt orienteret maritim virksomhed. Hvis præcision og troværdighed er nøgleord, du kan identificere dig med, hører vi meget gerne fra dig.
Vi tilbyder:
- Et selvstændigt og alsidigt job i en dynamisk maritim virksomhed, der dækker stort set alle områder inden for den maritime sektor.
- Konkurrencedygtig løn baseret på dine kvalifikationer.
- Pensionsordning og sundhedsforsikring.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Pluk- og pakkeopgaver.
- Forsendelse og modtagelse af varer.
- Registrering af ind- og udgående varer.
- Læsning og losning af lastbiler.
- Lageroptælling.
- Diverse ad hoc-opgaver.
Vi forventer, at du:
- Har nogle års erfaring fra en lignende stilling inden for lagerarbejde.
- Har truckcertifikat.
- Har erfaring med ERP-systemer, gerne Navision eller Business Central.
- Er rutineret i brugen af IT, især MS Office-pakken, og gerne kendskab til Navision BC.
- Arbejder selvstændigt og struktureret med sans for orden.
- Er serviceminded, fleksibel og en god holdspiller.
- Bevarer overblikket og dit gode humør – selv i travle perioder.
- Taler og skriver både dansk og gerne engelsk.
- Har IATA og/eller ADR-certifikat eller er villig til at tage det.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
FURUNO DANMARK A/S, Hammerholmen, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6120057