Trives du med et godt og tæt tværfagligt samarbejde, gode kollegaer og alsidige arbejdsopgaver - så er det lige dig, vi har brug for. Vi søger en uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til vores ambulatorium med primær tilknytning til Traume- og Alloplastiksektionen.
Ambulatoriet dækkes alle hverdage fra kl. 8.00-15.00, dvs. at det forventes, at din arbejdstid lægges indenfor dette tidsrum. Stillingen er på 37 timer (ønskes færre timer, bedes dette oplyst i ansøgningen).
Arbejdsopgaverne er bl.a.:
- Egne fast tilknyttede læger
- Faste programmer
- Afrunde besøg
- Bookning af ambulante tider – bookning til operation
- Afsende henvisninger
- Callcenter (fast rul – man er på 1½ time per dag i et fast team).
- Diverse registreringer
- Røntgenkonference – man kontakter patienter, når der er ændringer i den lagte plan
- Afløsning i vores reception ved sygdom/ferieafvikling
4 gode ting:
- Kollegaskabet i ambulatoriet
- At man har sine egne faste ambulatorier
- Stor variation i arbejdsopgaver
- Lige en ekstra - virkelig søde læger, som man har et godt samarbejde med
- Godt tværfagligt samarbejde med alt personale på afdelingen
- En fantastisk sekretærgruppe – (alle er altid enormt hjælpsomme)
- Fleksibilitet i hverdagen – planlægning af egen tid
- God oplæring – vi klæder dig godt på til opgaven
- Stillingen er på 37 timer per uge
- En afdeling, hvor vi vægter trivsel og godt arbejdsmiljø højt
- Uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
- Bruger af Sundhedsplatformen
- Smilende, imødekommende og positiv – med en god omgangstone
- At du har et ønske om at gøre en forskel for patienter og pårørende
- Pligtopfyldende, åben og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver
- At du kan arbejde selvstændigt (selvfølgelig efter oplæring)
- Hver dag er ny – man skal være omstillingsparat og være glad for innovation
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist d. 20. marts.
Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 13.
Kontakt:
Sundhedsadministrativ leder, Bonni Erleben
Tlf : 2327 2974 eller per mail: bonni.erleben@regionh.dk
Teamleder, Gitte Thostrup:
Tlf.: 3862 2387 eller per mail gitte.thostrup@regionh.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Amager og Hvidovre Hospital, Kettegård alle, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/521d20c2-9296-4a28-95e3-0d26d7e3f139