Lægesekretær til ortopædkirurgisk ambulatorium med fokus på tværfagligt samarbejde og fleksibilitet

dato

Trives du med et godt og tæt tværfagligt samarbejde, gode kollegaer og alsidige arbejdsopgaver - så er det lige dig, vi har brug for. Vi søger en uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator til vores ambulatorium med primær tilknytning til Traume- og Alloplastiksektionen.

Ambulatoriet dækkes alle hverdage fra kl. 8.00-15.00, dvs. at det forventes, at din arbejdstid lægges indenfor dette tidsrum. Stillingen er på 37 timer (ønskes færre timer, bedes dette oplyst i ansøgningen).

Arbejdsopgaverne er bl.a.:

  • Egne fast tilknyttede læger
  • Faste programmer
  • Afrunde besøg
  • Bookning af ambulante tider – bookning til operation
  • Afsende henvisninger
  • Callcenter (fast rul – man er på 1½ time per dag i et fast team).
  • Diverse registreringer
  • Røntgenkonference – man kontakter patienter, når der er ændringer i den lagte plan
  • Afløsning i vores reception ved sygdom/ferieafvikling
Lægesekretærernes egne ord - Det bedste ved at være en del af Ortopædkirurgisk Ambulatorium:

4 gode ting:

  1. Kollegaskabet i ambulatoriet
  2. At man har sine egne faste ambulatorier
  3. Stor variation i arbejdsopgaver
  4. Lige en ekstra - virkelig søde læger, som man har et godt samarbejde med
Vi tilbyder dig:

  • Godt tværfagligt samarbejde med alt personale på afdelingen
  • En fantastisk sekretærgruppe – (alle er altid enormt hjælpsomme)
  • Fleksibilitet i hverdagen – planlægning af egen tid
  • God oplæring – vi klæder dig godt på til opgaven
  • Stillingen er på 37 timer per uge
  • En afdeling, hvor vi vægter trivsel og godt arbejdsmiljø højt
Vores forventninger til dig:

  • Uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
  • Bruger af Sundhedsplatformen
  • Smilende, imødekommende og positiv – med en god omgangstone
  • At du har et ønske om at gøre en forskel for patienter og pårørende
  • Pligtopfyldende, åben og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver
  • At du kan arbejde selvstændigt (selvfølgelig efter oplæring)
  • Hver dag er ny – man skal være omstillingsparat og være glad for innovation
Løn, ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler:

Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist d. 20. marts.

Ansættelsessamtaler vil finde sted i uge 13.

Kontakt:

Sundhedsadministrativ leder, Bonni Erleben

Tlf : 2327 2974 eller per mail: bonni.erleben@regionh.dk

Teamleder, Gitte Thostrup:

Tlf.: 3862 2387 eller per mail gitte.thostrup@regionh.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Amager og Hvidovre Hospital, Kettegård alle, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-03-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/521d20c2-9296-4a28-95e3-0d26d7e3f139

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet