Koordinerende regnskabsmedarbejder med erfaring indenfor det statslige område (genopslag)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Som regnskabsmedarbejder vil du have en nøglerolle i vores økonomiteam, hvor du vil være ansvarlig for at koordinere og udføre forskellige opgaver inden for regnskabsområdet.

ANSVARSOMRÅDER

  • Udføre regnskabsmæssige opgaver i henhold til de gældende statslige regler og retningslinjer
  • Udføre måneds- og årsafslutning, herunder afstemninger og kontroller
  • Indberette nødvendige regnskabsdata til relevante myndigheder i overensstemmelse med gældende lovgivning, fx moms, skat
  • Varetage andre regnskabsmæssige opgaver, herunder afstemninger, budgettering, og likviditetsstyring.

FAGLIGE KVALIFIKATIONER

  • Flere års erfaring med allround-bogholderi, gerne indenfor det statslige område, herunder kendskab til statens regnskabsregler og retningslinjer
  • Fordel hvis du har kendskab til Navision Stat
  • God forståelse for offentlig økonomi og økonomistyring
  • Erfaring med brug af MS Office-pakken, herunder Excel
  • Analytisk tænkning og evne til at arbejde med regnskabsmæssige problemstillinger
  • God kommunikationsevne og evne til at arbejde selvstændigt såvel som i team.

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER

  • Du er udadvendt og har personligt drive
  • Du arbejder selvstændigt og struktureret og kan følge dine opgaver til dørs
  • Du er serviceminded og har en professionel tilgang til kollegaer og samarbejdspartnere
  • Du er fagligt nysgerrig og ønsker at lære mere
  • Du har øje for nye muligheder og procesoptimering
  • Du kan holde fokus på driften og går ikke på kompromis med kvaliteten.

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR
Vi tilbyder en spændende stilling i en statslig organisation med fokus på økonomistyring og korrekt regnskabsføring. Løn og ansættelsesvilkår vil være i overensstemmelse med de gældende statslige regler og retningslinjer samt dine kvalifikationer og erfaring.

Vi ønsker at være en mangfoldighed arbejdsplads og opfordrer derfor alle kvalificerede ansøgere til at søge.

ANSØGNINGSFRIST OG TILTRÆDELSE
Ansøgningsfristen er 21. august 2023. Vi forventer at afholde samtaler ugen efter. Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.

Ansøgning med CV og eksamensbevis sendes via linket her på siden. Ansøgninger uden de nævnte bilag vil ikke blive taget i betragtning.

KONTAKT
Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt teamleder for økonomi Thomas Wikkelsø på tlf. 9132 5714 eller e-mail thwi@humanrights.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Institut for Menneskerettigheder, Wilders Plads 8K, 1403 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=168635&DepartmentId=10186&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5828693

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet