kontormedhjælper med fokus på salg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Needit Denmark er i rivende udvikling og søger derfor en kontormedhjælper med fokus på salg.

Er du den kontormedhjælper Needit Denmark søger, der brænder for det gode salg, hvor kvaliteten er i højsædet, og forventningerne er i top?
Ja, så tøv endelig ikke med at læse videre.

Du bliver en del af et godt team, og det er et must, at du skal kunne holde mange bolde i luften - også når vi tilsætter ekstra ad hoc-opgaver, og dem er der mange af.

Efter grundig oplæring og introduktion til stillingen, får du med jobbet som kontormedarbejder med fokus på salg en god dialog med kunderne og sælger
Needit ‘s og vores søsterselskab ParkOne ‘s ydelser ind samt skabe nye kunderelationer.
Du vil have direkte dialog med vores kunder pr. telefon og på mail, så smil, ordentlighed, velformuleret skrift og tale vil bringe dig godt fra start. Selvom du begynder på kontorstolen, kommer du til at sælge fra start. Du vil også komme til at se, hvordan en lager- og logistik afdeling virker og få indblik i regnskabsafdelingen og supportafdelingen.

Vi klæder dig ordentlig på til salgsarbejdet og dine indledende opgaver, men vi vil også klæde dig på til de mange andre opgaver, som du naturligvis også skal sætte dit præg på.
ARBEJDSOPGAVER
• Du vil assistere med salget til den eksisterende kundeportefølje samt kontakte nye markeder og kunder.
• Tilbudsskrivning og opfølgning.
• Kanvas salg.
• Salgssupport.
• Dertil vil forekomme diverse administrative ad-hoc opgaver, bl.a. lager, økonomi og support.
• Ca. 3 dage ugentligt er med salg, og 2 arbejdsdage med div. administrations- ad-hoc opgaver.
PROFIL
• Som person er du udadvendt, positiv og energisk.
• Du er selvstændig og kan håndtere flere sager ad gangen.
• Du er altid frisk på at gribe telefonen.
Du har et stort drive, der giver dig en uimodståelig energi som sælger.
• Du er samvittighedsfuld og lever altid op til de ting, du lover kunderne og dine kollegaer.
• Din arbejdsstil er engageret, struktureret, og du trives i et job og en virksomhed, hvor tingene udvikler sig dag for dag.

NEEDIT DENMARK TILBYDER
• Et spændende job i en velfunderet virksomhed og i en vækstende branche med masser af udfordringer og muligheder.
• Indflydelse på din hverdag i et dynamisk miljø med engagerede kollegaer.
• Frugt og sodavandsordning.
• Sociale aktiviteter samt 1 gang månedligt betalt frokost og to årlige firmafester.
• Løn efter kvalifikationer.
Indeholder du ovenstående egenskaber, og ønsker du at være en del af vores succesrige team så send din ansøgning og dit cv til khs@needit.dk

Vi venter gerne på den rigtige, og vi har et håb og ønske om at tilbyde den rigtige kandidat en stilling med start d. 15. december 2023.
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Customer Advisor Kristina H. Sørensen på tlf. 70221535 mellem 10:00-14:00 eller mail khs@needit.dk
Frist:
1. december 2023, men vi behandler ansøgninger løbende.
Kontaktperson:
Customer Advisor Kristina H. Sørensen tlf. 70221535 mellem 10:00-14:00 eller mail khs@needit.dk


Needit er en virksomhed med speciale inden for udvikling og design af produkter og services til hjem og bil. Needit sætter en stor ære i at have et tæt og stærkt samarbejde med vores partnere og forhandlere i både ind- og udland.
Vi følger alle produkter til dørs med landsdækkende markedsføring, hvilket gør, at Needit sammen med vores partnere og forhandlere står stærkt på de markeder, hvor vi er repræsenteret i fællesskab.
Needit vil fremadrettet arbejde på at udbygge sit stærke sortiment og vil lancere 1-2 nye innovative produkter om året.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

NEEDIT DENMARK ApS, Hammerholmen, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937978

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet