BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Center for Løn og Personale i Koncernservice i Københavns Kommune søger to nye medarbejdere. Har du erfaring med eller interesse for løn- og personaleområdet? Så har vi dit næste job. Du bliver en del af et spændende kontor, hvor du får en masse kompetente kolleger, som du kan sparre med og få inspiration fra.
Jobbet er for dig, der ønsker at opnå en dyb faglig viden indenfor løn- og personaleadministration.
Vi søger både personer, der har få eller mange års erfaring. Og vi søger både personer uden uddannelse med erfaring og personer med uddannelse, fx kontoruddannelse eller professionsbachelor.
Du kommer til at arbejde med de mest integrerede HR- og lønsystemer i Danmark, der understøtter processen med at udvikle og automatisere de administrative opgaver.
Ønsker til vores kommende medarbejdere
- du har lyst til og interesse for at lære nyt
- kvalitet er en kerneværdi for dig
- du synes, at detaljer og deadlines er vigtige
- du har overblik, er analytisk og har et godt humør
- du kan yde professionel rådgivning til vores brugere
Hvem er vi?
I vores kontor er vi 55 medarbejdere fordelt på tre teams. Vi servicerer ansatte og ledere i Københavns Kommune, og vi er specialister indenfor løn og ansættelse, ferie, barsel, dagpenge og refusioner.
Du bliver en del af et team og et kontor med fagligt dygtige, kompetente og engagerede kollegaer. Vi lægger vægt på sparring, samarbejde og et stærkt fagligt fællesskab, da det giver den bedste service og rådgivning til ansatte i kommunen.
Vores omgangstone er åben og uformel. Vi er ambitiøse og har vedvarende fokus på at udvikle vores opgaveløsning både i forhold til kvalitet og automatisering.
Vi arbejder i storrum med gode muligheder for hjemmearbejdsdage. Vi har flekstid. Vi har kantineordning, massageordning, frugtordning og andre personalegoder. Vi holder til på Borups Allé lige ved Fuglebakken Station.
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingerne er som udgangspunkt på 37 timer om ugen med tiltrædelse den 1. januar 2023 eller snarest herefter.
Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Christian Rothe på 6118 5546 eller kontorchef René Handest på 5168 6745.
Søg via linket senest søndag den 3. september 2023
Vi forventer at gennemføre samtaler i uge 36 og uge 37.
Koncernservice er en professionel serviceorganisation
I Koncernservice har vi et stærkt fagligt miljø med kompetente og specialiserede medarbejdere inden for finans, løn, indkøb, CSR og forsikring, HR og personalejura. Vi udvikler konstant vores kompetencer og faglighed for at kunne forenkle arbejdsgangene, når vi etablerer nye teknologiske løsninger på tværs af kommunen. Og vi insisterer på, at vores løsninger skaber en reel effekt hos vores brugere på den længere bane. Vi er ca. 700 medarbejdere, der løbende er i dialog med kommunens syv forvaltninger og ca. 45.000 medarbejdere. Vi er med andre ord et administrativt samlingspunkt, der skal sikre en effektiv og intuitiv digital administration for hele Københavns Kommune. Mød os på www.koncernservice.kk.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193837&DepartmentId=20041&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5887728