Kontorelev med fokus på forskningsadministration, kvalitetssikring og formidling i nytænkende miljø

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til vores sekretariat søger vi en kontorelev, der har lyst til at arbejde med forskningsadministration, kvalitetssikring og formidling. Vi lægger vægt på at være nytænkende, serviceorienterede og fagligt dygtige.

Du bliver elev i Klinisk Forskningsafdeling, der yder vigtig support til forskningsprojekter og assisterer afdelingens forskere og ledelse. Du får det primære ansvar for en række faste daglige opgaver, besvarer henvendelser til sekretariatet og hjælper, hvor der er behov.

Dine opgaver omfatter blandt andet:

  • Administration i forbindelse med forskningsprojekter og afdelingens drift
  • Brugersupport og rapportering i systemet PURE, som Region Hovedstadens hospitaler anvender til at registrere bl.a. videnskabelige publikationer
  • At skrive mødereferater
  • Administration af LinkedIn
  • At være med til at planlægge og afholde hospitalets Forskningsdag, afdelingens temadag og andre aktiviteter på tværs af afdelinger og forskningsgrupper
Om dig
Vi leder efter en selvstændig og nysgerrig person der ikke er bange for at sætte sig ind i nye opgaver. Det er vigtigt, at du er detaljeorienteret, kritisk og har god ordenssans. Du er god til at formulere dig skriftligt på både dansk og engelsk, til brug ved ex. formidlingsopgaver og korrekturlæsning.

For at komme i betragtning til stillingen som kontorelev skal du have bestået et af følgende grundforløb inden ansættelsesstart - Handelsskolens EUX, HG eller HGS med adgang til kontoruddannelsen med specialet offentlig administration, HHX eller STX/HF/HTX suppleret med EUS Kontor

Lidt om os
I Klinisk Forskningsafdeling forsker vi i bl.a. akut indlagte patienter, biologisk aldring og bedre patientforløb. Vi tilbyder også rådgivning til vores forskningskollegaer, samt andre forskere på hospitalet, og vi har en flad ledelsesstruktur og er gode til at få nye ideer og føre dem ud i livet.

Vi tilbyder dig en 2-årig uddannelsesaftale med speciale i offentlig administration med start d. 1. oktober 2024. Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst.

Ansøgning og henvendelse
Du søger stillingen ved at uploade ansøgning, CV samt relevant uddannelsesbevis senest fredag d. 21. juni.
Vi holder ansættelsessamtaler tirsdag d. 2. juli.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Kontorassistent Lea Parmark – mail: lea.parmark@regionh.dk - telefon: 3862 2471 eller
Forskningskonsulent Henriette Møller – mail: henriette.moeller.02@regionh.dk – telefon: 3862 1501.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Hospital, Kettegård Alle , 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6059192

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet