til Klinisk Mikrobiologisk Afdeling, Hvidovre Hospital Du er uddannet kontorassistent eller lægesekretær. Du har arbejdet med lønindberetning og kender måske Regionens it-systemer. Er du også engageret og service-minded? Så er du lige den, vi søger til vores sekretariat!
Kort om afdelingen
Klinisk Mikrobiologisk Afdeling på Hvidovre udfører årligt 1 mio. analyser af patientprøver for hospitalerne og de praktiserende læger i Region H, Byen og Syd. Vi lægger vægt på at være en afdeling i stadig udvikling, og anvender i vidt omfang den nyeste teknologi på vores område. Vi har ud over vores mikrobiologiske laboratorier og rådgivning, tilknyttet en Hygiejneenhed og MRSA VidenCenter.
Afdelingens sekretariat består af 5 dygtige, søde og effektive medarbejdere og en elev. Vi har en bred vifte af administrative opgaver, hvor vi prioriterer at være service-mindede over for vores rekvirenter og kollegaer. Vi har et rigtigt godt samarbejde med afdelingens øvrige faggrupper, som omfatter bioanalytikere, læger, AC'ere og hygiejnesygeplejersker.
Jobbet
For at bestride stillingen i vores administrative team vil det være en stor fordel, hvis du:
- Har godt kendskab til arbejdet i RegionH's IT-systemer, herunder SD/Optima, og overenskomstregler, ferieregler, barselsregler og indberetning af løn
- Værdsætter at gøre en forskel for patienter og kollegaer
- Også gerne vil være en del af vores callcenter/modtagelse (telefonrådgivning af rekvirenter samt modtagelse af kollegaer og gæster i sekretariatet)
- Er god til at bevare overblikket
- Er god til selvstændigt at løbe med bolden og sætte dig ind i nye områder
- Har rigtigt gode danskkundskaber og kan lide at kommunikere, både skriftligt og i telefonen
- Har lyst til at være en del af et travlt og omstillingsparat team, der altid tager imod nye udfordringer og opgaver
- Kan lide en god blanding af rutine og nye opgaver
- Vil være en del af et dedikeret og dejligt team, hvor vi taler med og til hinanden og ikke om hinanden, og også gerne laver noget socialt sammen
Vi har brug for, at du starter snarest muligt. Løn- og ansættelsesforhold sker efter gældende overenskomst. Mødetid: 08.00 til 15.30.
Ansøgningsfristen er den 3. februar 2025. Ansøgning samt CV sendes online via linket her på siden. Vi holder samtaler løbende.
Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Bente Børjesen på telefon 3862-2349 eller bente.boerjesen@regionh.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
Amager og Hvidovre Hospital, Kettegård alle, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 03-02-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3e45c642-94dd-4e7e-9c10-57417a5bc78a