Kollega til program for ibrugtagning og indflytning i Center A på Amager og Hvidovre Hospital

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at arbejde med planlægning, aktivering og ibrugtagning af nybyggeri, så har du her muligheden for at være med i slutspurten i forberedelsen af indflytningen i vores nye Center A, som er en del af vores kvalitetsfondsprojekt Nyt Hvidovre Hospital. Vores nybyggeri kommer til at rumme en fælles akutmodtagelse, børnemodtagelse, børne- og neonatalafsnit, barselsafsnit og hjerteafdeling. Center A udgør et ud af fem centre på Hvidovre Hospital.

Vi søger en medarbejder til en fast stilling i Center A programmet med tiltrædelse den 1. april 2024 eller snarest muligt.

Center A programmet er placeret i Økonomi og Planlægning på Amager og Hvidovre Hospital.

Opgaverne

I afdelingen har vi det samlede ansvar for hospitalets økonomistyring og forretningsudvikling, herunder planlægning, kapacitets- og ressourcestyring samt i 2024 indflytning i Center A.

Dine konkrete opgaver vil blive at planlægge og koordinere de mange opgaver, der ligger i at klargøre nybyggeriet til indflytning. Særligt at rummene er indrettet og bestykket som aftalt med de enkelte afdelinger, der skal flytte ind, og vores samarbejdspartnere i regionens centrale drifts- og IT-organisation. Du skal sammen med dine kolleger sikre, at dette sker i tæt koordination med den samlede aktiveringsplan, som også indeholder organisationsudvikling, systemtilpasning, forberedelse af patientforløb, træning af arbejdsgange og planlægning af den fysiske flytning.

Du har derfor mulighed for at få en portefølje med mange forskelligartede opgaver. Alt i samarbejde med alle kollegerne i afdelingen.

Profil
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse. Eller måske er du arkitekt eller bygningsingeniør?

I vores afdeling er vi fleksible og omstillingsparate, serviceminded og udadvendte. Vi prioriterer samarbejde og relationer, men arbejder også selvstændigt. Vores snitflade ud i organisationen er stor, og vi indgår ofte i tilrettelæggelse og koordination af processer. Vi kommunikerer både internt og eksternt.

Vi har mange tidsfrister og arbejder derfor struktureret og hjælper hinanden med at tage ansvar for afdelingens opgaver.

Den politiske verden omkring os er stor del af vores hverdag. Den sætter rammer og retning for regionens og hospitalets strategiske mål og dermed opgaverne i vores afdeling.

Få et arbejde der giver mening, fordi det handler om liv

Du kommer til at indgå i et inspirerende arbejdsmiljø med engagerede kollegaer i Økonomi og Planlægning og administrationens øvrige stabe, ligesom du vil få samarbejdsrelationer med afdelingsledelser og kollegaer i de kliniske afdelinger på hospitalet samt de regionale centre for ejendomsdrift og IT og medicoudstyr. Du vil få tilknyttet en mentor i den første tid, og vi har et grundigt introduktionsprogram, hvor du får kendskab til afdelingen og mulighed for at lære organisationen at kende.

Amager og Hvidovre Hospital er akuthospital for den sydlige del af Region Hovedstaden med over ½ mio. indbyggere og har ca. 5.550 ansatte.

På Amager og Hvidovre Hospital handler det om liv. Om at redde liv og bringe liv til verden. Om livskvalitet for patienten og det gode arbejdsliv for medarbejderne. Du kan læse mere om vores værdier og strategi på www.dethandleromliv.dk.

Løn og ansættelsesforhold

Du vil blive ansat med udgangspunkt i en arbejdsuge på 37 timer med flekstid. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Dit arbejdssted vil være på Hvidovre Hospital med mulighed for fleksibel planlægning af hjemmearbejde i det omfang opgaverne tillader det.

For yderligere oplysninger er du velkommen til at kontakte Enhedschef Rikke Nyrop Rosenberg på 38 62 19 70 eller 21 27 05 49 eller Økonomi- og Planlægningschef Pernille Møller Pedersen på telefon 38 62 18 47 eller 22 78 83 28.

Du kan finde mere om Amager og Hvidovre Hospital på www.hvidovrehospital.dk og www.amagerhospital.dk.

Ansøgningsfrist

Upload din motiverede ansøgning, CV, eksamensbevis og andre relevante bilag, samt vellignende foto senest onsdag d. 20. februar 2024. Foto samt bilag kan uploades under ”øvrige dokumenter”.

Samtaler afholdes mandag og tirsdag i uge 9.

Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle, der kan se sig i stillingen til at søge.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Hospital, Kettegård Alle , 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990867

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet