BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Storkøbenhavn
Vi søger endnu flere it-supportere, der brænder for at løse brugernes it-udfordringer og samtidig opretholde et højt serviceniveau 24-7. Ud over it-support finder du også glæde og motivation i brugeradministration.
Så vil du være med til at gøre en forskel for samtlige af politiets ansatte og bidrage til at løse vigtige samfundsmæssige opgaver, så kom og bliv en del af holdet.
Din nye arbejdsplads
Din primære opgave er at sikre, at brugerne får effektiv hjælp og oplever et højt serviceniveau, når du med dine kompetencer er med til at løse deres it-problemer. Du supporterer brugerne med alt lige fra PC problemer, netværksudfordringer, IP-/mobiltelefoner og alt andet, som hører til inden for it-verdenen. Derudover består dit arbejde i at løse problemstillinger af mere kompleks teknisk karakter, og samtidig sørge for, at alle nødvendige oplysninger bliver registreret i vores sagsstyringssystem (HPSM). Du udfører også brugeradministration, hvor du typisk løser opgaver vedrørende brugeroprettelse, her sikrer du gennem systematisk og professionel sagsbehandling det høje serviceniveau. Mere specifikt sikrer du tildeling af rettigheder, flytninger og tildeling af roller til systemer.
Vi forventer ikke, at du kan kode, oprette servere eller har forstand på softwareudvikling, men at du har de it-tekniske forudsætninger, der skal til for at kunne sætte dig ind i og løse store dele af de udfordringer, der opstår i politiets mere end 800 systemer.
Vi sørger for, at du får en grundig oplæring og bliver sat ind i vores systemer.
Du bliver en del af vores IT support, som er en sektion under Center for Service i Rigspolitiets Koncern IT. Her er vi 30 engagerede medarbejdere, som tager imod alle it-henvendelser fra over 16.000 brugere – vores kollegaer i hele politiet. Vi lægger stor vægt på at levere kvalitet i vores arbejde og opnå høj brugertilfredshed. Sektionen kendetegnes ved et godt arbejdsmiljø, som fremmes ved, at vi konstant har fokus på engagement, motivation, arbejdsglæde og produktivitet. Vi har en god teamånd og lægger stor vægt på at vidensdele, fordi vi vil hinanden og brugerne det bedste.
Vi har åbent døgnet rundt. Det betyder, at du må forvente at skulle bidrage på både dag-, aften- og nattevagter samt vagter i nogle weekender. Vagterne fordeles via internt vagtplanlægningssystem samt ved løbende dialog.
Vores nye kollega
Vi forestiller os, at du har en relevant it-uddannelse eller anden relevant uddannelsesmæssig baggrund. Vigtigst er det, at du har en god it-forståelse, brænder for servicefunktionen og hurtigt kan tilegne dig ny viden. Vi hører gerne fra dig, uanset om du er nyuddannet eller har erfaring fra en lignende it-support funktion. Jobbet som it supporter kræver ikke, at du er it-ekspert, men at du har flair for it og en smule teknisk viden - resten lærer du hen ad vejen. Det er et plus, hvis du har specifikt kendskab til ITIL processer.
Frem for alt lægger vi vægt på, at du kan yde en enestående brugersupport, kan multitaske og bevare overblikket - selv når det går stærkt, og du føler dig presset. Som person er du udadvendt, serviceminded og har nemt ved at gå i dialog med brugere. Du synes, det er spændende at finde ud af, hvad brugerens præcise problem er, og hvordan du kan bidrage til at løse det.
Din arbejdsstil er selvstændig og struktureret, og du er vedholdende, når der opstår forhindringer for opgaveudførelsen. Du dokumenterer dit arbejde og tager ansvar for at tilegne dig de nødvendige kompetencer, således at du kan hjælpe brugerne bedst muligt og kan leve op til de fastsatte mål.
Sidst, men absolut ikke mindst, er du en energisk og loyal kollega. Du spiller positivt ind i det kollegiale fællesskab og kan se dig selv trives godt med at sidde i et storrumskontor, hvor det er naturligt for dig at vidensdele på tværs med dine kollegaer, så vi i fællesskab kan højne vores service og faglige niveau.
Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.
Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Landlystvej 34, 2650 Hvidovre. Der er tale om en fuldtidsstilling, og din arbejdstid bliver placeret i alle døgnets 24 timer.
Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.
Pr. 1 juni 2024 indfører Rigspolitiet røgfri arbejdstid.
Kontakt og ansøgning
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Jan Krohn på tlf. 3071 9002. Du kan finde mere information om politiet generelt og politiet som arbejdsplads på www.politi.dk.
Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Alle dokumenter skal oploades i pdf-format.
Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.
Ansøgningsfrist: 10. juni 2024
Om Rigspolitiet
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.
Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks i alt 15 politikredse fordelt på 12 kredse i Danmark, politiet i Grønland og på Færøerne samt National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK). I Rigspolitiet udvikler vi strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, politisk betjening, indkøb af politiets udstyr og køretøjer samt HR-opgaver.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Koncern IT, Landlystvej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6056632