BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvidovre Kommune søger projektleder til trafik- og vejteamet
I Hvidovre Kommune er vi i gang med flere større projekter for at fremtidssikre de fysiske rammer for kommunens borgere. Projekterne spænder vidt, fra trafikstøj, trafiksaneringsprojekter og hastighedsnedsættelser, klimatiltag, renovering og forskønnelser af veje, stier, byrum og bymidte - til styrkelse af infrastrukturen i hovedstadsområdet gennem tværkommunale samarbejder ifm. motorvejsudvidelser, metro og BRT m.v.
Arbejdsområder
Du vil indgå i et inspirerende arbejdsmiljø, hvor kreativitet og nytænkning værdsættes. Som en del af vores team vil du have mulighed for at arbejde på spændende projekter, samarbejde med erfarne fagfolk, personlig udvikling og bidrage til udviklingen af smarte, bæredygtige og sikre trafikløsninger. De arbejdsområderne som du skal arbejde med er:
- Trafiksanering
- Signalanlæg
- Love, vejregler og -teknik
- Parkeringsregler
- Trafiksikkerhed
- Projektledelse
Kvalifikationer
- Relevant akademisk baggrund, fx som trafikingeniør
- Er god til at formulere dig på skrift
- Er god til at samarbejde på alle niveauer
- Kan bevare overblikket, prioritere og skabe systematik i en travl og omskiftelig hverdag
- Stærke analytiske evner
- Teknisk viden om signalteknik, vejregler og trafiktekniske løsninger
- Det vil være en fordel, hvis du har flere års erfaring inden for trafikplanlægning
- Forståelse af og gerne erfaring meda at arbejde i en politisk styret organisation
Hvem er vi?
Du ansættes i Vej og Park, som er en integreret del af Center for Trafik og Ejendomme. Vi er et center med både en stor driftsorganisation og en betydelig udviklingsorganisation.
Centeret udvikler, gennemfører og drifter projekter indenfor fx. klimatilpasning, omstilling til emissionsfrie energiformer, kollektiv trafik, vejvedligehold, teknisk og fysisk infrastruktur, myndighedsansvar, anlægsprojekter, affaldssortering og genbrug, rottebekæmpelse, udvikling, drift og vedligehold af kommunale ejendomme og offentlige arealer, rengøring og sikring af kommunale institutioner samt renhold, udvikling og pleje af strand, havn, parker og øvrig natur.
I Vej og Park er vi i alt ca. 130 medarbejdere. Du bliver tilknyttet trafik- og vejteamet, som arbejder med projektledelse, trafik og myndighedsopgaver.
Løn og Ansættelsesvilkår
Du bliver ansat i Center for Trafik og Ejendomme, Vej- og Park med reference til Vej- og Parkchefen. Dit arbejdssted bliver Materielgården på Høvedstensvej 19, 2650 Hvidovre.
Stillingen er på fuld tid. Løn og øvrige ansættelsesvilkår forhandles med den faglige organisation på baggrund af kvalifikationer og erfaring.
Ansøgning
For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret Vej- og Parkchef Connie Kirkegaard Nielsen på tlf. 5158 7709, projektleder Johannes Baagøe-Nielsen tlf. 4132 0669 eller projektleder Michael Einfeldt på tlf. 2220 7850.
Ansøgningsfrist er den 26. januar 2024 med henblik på tiltrædelse pr. 1. april 2024.
Vi holder første runde ansættelsessamtaler i uge 6 og evt. anden runde samtaler i uge 7 eller 8.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=c61d7fe7)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vej og Park, Høvedstensvej, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5958993