Hvidovre Hospital: Er DU vores nye operationskoordinator til Dagkirurgisk Operationsgang på Hvidovre Hospital?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du nyuddannet eller har du nogle års erfaring, og har du lyst og interesse i at understøtte optimering af processer og patient-flow på en travl operationsgang i tæt dialog med det kliniske personale, så skal DU søge denne stilling som operationskoordinator.

Vi søger en operationskoordinator med flair for optimering af patient-flow og planlægning af operationsprogrammer til Dagkirurgisk Afdeling 141 på Amager og Hvidovre Hospital.

Stillingen som operationskoordinator er en 1-årig projektansættelse og du får mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne, alt efter dine kompetencer og kvalifikationer. Dine samarbejdspartnere bliver afdelingsledelsen, sekretærer, anæstesilæger og kirurger. Du vil blive en del af vores sekretariat og have din daglige gang på Dagkirurgisk Afdeling 141 på Hvidovre Hospital.

Dit ansvarsområde bliver:

  • Forberedelse og ledelse af det ugentlige koordineringsmøde for afvikling af operationsprogrammer med de afsnitsansvarlige overlæger for gynækologisk, gastro- og ortopædkirurgske afdelinger.
  • Kontrol og koordinering af operationsbookninger på 141
  • Indsamling og bearbejdning af data omkring patient-flow
  • Analyse og optimering af kapacitetsudnyttelse på operationsgangen
Lidt om os på Dagkirurgisk Afdeling 141

Vi er en del af Amager-Hvidovre Hospital, og holder til i Center 1 på Hvidovre-matriklen.

Vi er en operationsgang med reception, 6 operationsstuer og et tilhørende opvågningsafsnit. Der er ansat ca. 12 anæstesisygeplejersker, 28 operationssygeplejersker, 6 opvågningssygeplejersker, 2 sekretærer samt 6 overlæger i anæstesi.

Vi opererer ca. 6000 patienter om året – både børn og voksne patienter – indenfor specialerne ortopæd (knogle) kirurgi, mave-tarm kirurgi og gynækologi. Operationerne spænder fra de mindre ukomplicerede operationer til de højt specialiserede operationer som kræver indlæggelse i efterforløbet.

Vi holder åbent mandag til torsdag fra kl. 07.30 til kl. 18.30 på operationsstuerne og til kl. 20.00 i opvågningen. Fredag lukker vi kl. 15.30 på operationsstuerne og kl. 18.00 i opvågningen.

Vi værdsætter et trygt arbejdsmiljø og arbejdsfællesskab, hvor der er plads til den enkelte. Vores værdier bygger på respekt og ansvarlighed. Vi tilstræber, at alt samarbejde foregår i anerkendende dialog og med vidensdeling for øje.

Om DIG

Vi forestiller os, at du har viden og indsigt, der giver kvalifikationer inden for drift af operationsstuer, procesoptimering og patient-flow, enten i form af en sundhedsfaglig og/ eller administrativ uddannelse. Er god til at tænke ud af boksen og ser muligheder i samarbejdet med mange forskellige fagprofessionelle.

DU kan:

  • Tilrettelægge, koordinere og styre processer
  • Understøtte drift af et højtspecialiseret område
  • Facilitere mødeledelse på tværs af faggrupper
  • Har flair for tal og er IT kyndig
  • Bistå afdelingsledelsen med andre administrative opgaver ved behov
DU har:

  • Stærke faglige kompetencer
  • God organisationsforståelse
  • Erfaring med at håndtere mange interessenter
  • Kan tackle høj kompleksitet
  • Er initiativrig, fleksibel og omstillingsparat
  • Prioriterer samarbejde og samarbejdsrelationer
  • Er serviceminded og løsningsorienteret
  • Arbejder struktureret og overholder tidsfrister
  • Dygtig til målrettet kommunikation – både mundtligt og skriftligt


Ansættelsesvilkår

Stillingen er en tidsbegrænset (1 år) fuldtid (37 timer) med mulighed for forlængelse og påbegyndes efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår følger overenskomst for den relevante faggruppe indgået med Regionernes Lønnings- og Takstnævn.



Har du lyst til at vide mere?

Er du velkommen til at kontakte Chefsygeplejerske Jannie Grenaa Nielsen på telefon 21 29 96 14

eller Cheflæge Asger Petersen på telefon 21 31 52 40. Eller aftale at komme forbi til en uformel snak.

Ansøgningsfristen er fredag den 15.09.23.

Vi afholder samtaler i slut uge 37 eller starten af uge 38.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Hospital, Kettegård Alle 30, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=251152&DepartmentId=18059&MediaId=4754&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5893258

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet