HF & VUC KBH SYD søger en studieadministrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

HF & VUC KBH SYD søger en studieadministrativ medarbejder på 30 timer til at varetage drift- og forefaldende opgaver i studieadministrationen.

Kunne du tænke dig at være en del af en studieadministration og samarbejde med studievejledere og lærere i en travl hverdag?

Så er stillingen som studieadministrativ medarbejder hos HF & VUC København Syd noget for dig!

Om HF & VUC København Syd:

Vores opgave på HF & VUC København Syd er at inspirere og hjælpe vores elever, så de

  1. oplever og bidrager til åbenhed og forskellighed
  2. får træning i aktivt medborgerskab
  3. virkeliggør deres drømme gennem uddannelse
Skolen har udarbejdet en strategiplan, som du kan se her: https://www.kbhsyd.dk/om-os/strategi

Dine primære opgaver bliver:

- Besvarelse af telefoniske og skriftlige henvendelser

- Gennemførelsesarbejde for e-learningshold

- Indtastning i administrative og pædagogiske systemer

- Bidrage til skemaplanlægning og eksamensafvikling

- Kalenderstyring og løbende skemaændringer

- Øvrige ad hoc-opgaver relateret til driften af studieadministrationen

Din profil:

  1. Har stor it-forståelse og anvender databaser, excel og andre systemer og programmer som en naturlig del af din hverdag
  2. Kan arbejde proaktivt og selvstændigt med ansvar for egne arbejdsopgaver, følge opgaverne til dørs og opsøge nye opgaver
  3. Har et stærkt personligt engagement, er god til at samarbejde med medarbejdere på alle områder og opnår resultater sammen med andre
  4. Kan formulere dig tydeligt både mundtligt og skriftligt
  5. Er god til at skabe overblik og kunne bevare dette samt håndtere travlhed i spidsbelastningsperioder
Arbejdstid og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 30 timer pr. uge. Lønnen fastsættes i overensstemmelse med gældende overenskomst indgået mellem Skatteministeriet og HK Stat .

Stillingen ønskes besat så hurtigt som muligt.

Ansættelsessamlerne afholdes løbende.

Vil du vide mere om stillingen er du meget velkommen til at kontakte leder af studieadministrationen Sanne Eyrich på mail: sey@kbhsyd.dk

Send din ansøgning til

For at komme i betragtning til stillingen skal du indsende din ansøgning elektronisk via vores hjemmeside under punktet "Om os" ”Ledige stillinger”. Ansøgning, bilag herunder dokumentation for relevante eksaminer og prøver skal være os i hænde senest torsdag den 31/03 2023.

Ansøgningerne behandles løbende også inden opslagets udløb, så vi opfordrer alle interesserede til at sende en ansøgning snarest muligt. Søg via vores hjemmeside ved at trykke på den grønne knap nederst på siden Søg Stillingen.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

HF og VUC København Syd, Hvidovre afd., Åmarkvej , 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991413

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet