Generalist til ledelsesbetjening og processtyring

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i en central rolle tæt på direktionen og med brede kontaktflader i hele organisationen? Og kan du se dig selv i et dynamisk miljø med, et til tider, højt tempo? Så er du måske vores nye medarbejder.

Om stillingen Som en del af vores direktionssekretariat får du et unikt indblik i styrelsens beslutningsgange, samt mulighed for at præge styrelsens strategiske og organisatoriske udvikling. Du skal bidrage til, at styrelsen leverer resultater rettidigt og af høj kvalitet.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

  • Håndtering af sager, der tilgår direktionen og koordinering af tværgående sager i styrelsen
  • Løbende koordinering med Finansministeriets departement
  • Processtyring af tværgående sager og projekter, samt udarbejdelse af procesparadigmer
  • Forberedelse af direktions- og chefmøder samt klargøring af mødemateriale til både interne og eksterne møder
  • Diverse ad hoc opgaver for direktionen og organisationen
  • Ansvar for dele af styrelsens interne kommunikation og bistand til styrelsens eksterne kommunikation, herunder håndtering af pressesager
  • Bidrage til udarbejdelse af styrelsens strategiske styringsdokumenter samt organisatoriske udvikling
  • Koordinering af netværk, som direktionen driver eller deltager i.
Direktionssekretariatet består på nuværende tidspunkt af seks medarbejdere inklusiv en teamleder.

Om dig Det vigtigste for os er, at du er sevicemindet og har gode samarbejdsevner, da du har en bred kontaktflade.

Det er ikke afgørende, hvilken uddannelse du har, men vi forventer, at du har en akademisk baggrund og erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • kan udvise dømmekraft
  • kan arbejde selvstændigt og trives med at tage ansvar for dine egne opgaver
  • kan bevare overblikket i en ofte travl hverdag
  • har en god procesforståelse og kan drive en proces fra A til B
  • har en positiv tilgang til dit arbejde og dine samarbejdsparter
  • er fleksibel.
Om os Vi tilbyder en afvekslende hverdag med en bred kontaktflade internt i styrelsen og eksternt med vores samarbejdspartnere. Vi har et godt, udviklende og uformelt arbejdsmiljø, hvor både faglighed, sammenhold og engagement er i top.

Vi har til huse tæt på Kgs. Nytorv, og metroen ved Marmorkirken er lige om hjørnet. Kan du godt lide at træne, så har vi også et træningscenter.

Medarbejder- og Kompetencestyrelsen er en styrelse i Finansministeriets koncern, som varetager statens arbejdsgiverrolle og sikrer indgåelse samt implementering af overenskomstaftaler for det statslige arbejdsmarked. Styrelsen er desuden ansvarlig for fællesstatslige initiativer på arbejdsmiljø-, kompetenceudviklings- og rekrutteringsområdet, udvikling af samarbejdsstrukturen i staten, samt for udvikling af ledelsesområdet, herunder opfølgning på ledelses- og kompetenceaftalen og udvikling af det statslige lederudviklingsprogram PLUS.

En nærmere præsentation af styrelsens opgaver og organisation findes på www.medst.dk.

Ansættelsesvilkår Du ansættes efter overenskomst for akademikere i staten og vil blive indplaceret som fuldmægtig eller konsulent på baggrund af dine kvalifikationer.

Ansættelsesområdet er Finansministeriet med tilhørende institutioner, pt. Finansministeriets departement, Statens Administration, Statens It, Økonomistyrelsen samt Medarbejder- og Kompetencestyrelsen.

Der kan forekomme arbejde uden for normal arbejdstid.

Flere oplysninger Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Rikke Marie Rud på telefon 3527 1132 eller på mail rimar@medst.dk.

Ansøgning Vi ser frem til at modtage din ansøgning med CV, eksamenspapirer og eventuelle bilag via knappen ”Søg stillingen” senest den 9. august 2023.

Vi forventer at holde samtaler i uge 33 og 34 og håber at kunne byde vores nye kollega velkommen den 1. oktober 2023 eller hurtigst muligt.

Finansministeriet ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede kandidater uanset personlig baggrund til at søge. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Medarbejder- og Kompetencestyrelsen, Vallensbæk Landgreven 4, 1301 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 09-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=170462&DepartmentId=10319&MediaId=3802&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5863082

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet