Familierådgivningen i Hvidovre søger en kollega til vores Administrative Team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger efter en servicemindet kollega – som har lyst og interesse i at tage del i vores opgaver med personlig, telefonisk og skriftlig kontakt til både borgere og samarbejdspartnere.
Vi har en bred vifte af administrative opgaver, og du skal kunne håndtere at have mange bolde i luften på en gang - i samarbejde med det øvrige administrative team. Du har en kontoruddannelse og du skal kunne arbejde selvstændigt, være ansvarsbevidst, løsningsorienteret og opsøgende i at få løst vores arbejdsopgaver.
Du skal samtidigt være en holdspiller der har lyst til at indgå i vores team med egne og de fælles opgaver, som vi skal samarbejde omkring.
 

Vi forventer, at du:

  • er uddannet inden for kontor og meget gerne erfaring fra den kommunale sektor
  • har erfaring med it- og journalsystemer og har flair for det – Office pakken, DUBU, Acadre Web, KY SAPA, Rollebaseret/SAP Opus samt andre selvbetjeningsløsninger.
  • arbejder struktureret og omhyggeligt, da du skal håndtere følsomme personoplysninger og økonomiopgaver
  • kan formulere dig godt skriftligt
  • trives med at være en del af et team, der servicerer både borgere og afdelingen
  • er en motiveret og mødestabil kollega med gode samarbejdsevner og teamånd.

Vi tilbyder:

  • Et spændende job på 37 timer, hvor du selv kan have indflydelse og arbejde selvstændigt med opgaver
  • At du bliver en del af et team og en afdeling med stort engagement og har et godt fællesskab

Har du lyst til at høre mere om stillingerne, så ring til Kitty Reidl på tlf. 3639 3941.

Løn- og ansættelsesvilkår:

Ansættelse sker efter overenskomsten mellem KL og HK og lønnen aftales i forhold til stillingens funktioner og dine kvalifikationer.

Ansøgningsfrist:

16. oktober – samtaler forventes afholdt 23. oktober 2023.
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=34629e07)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Familierådgivningen og Børnehandicap, Hvidovrevej, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5917706

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet