BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en engageret og dygtig medarbejder til kundeservice på vores webshop, kundeklub og til hjælp for vores kolleger i vores butikker.
Vi tilbyder:
- En rigtig god arbejdsplads med smil og varme, hvor alle nærer et ønske om at gøre deres allerbedste for vores kunder og kolleger.
- En alsidig og humørfyldt hverdag med fart på.
- Grundig oplæring i vores systemer.
- Løn efter kvalifikationer og div. personalegoder.
Dine opgaver:
Du vil besvare henvendelser på tlf, chat og mail, og senere rådgivning via livekald på video.
For Helsemins butikker vil du være kontaktpunkt for spørgsmål og hjælpe kolleger på hovedkontoret med ad-hoc opgaver, såsom feks små printopgaver og pos-materiale til butikkerne.
Din hverdag er i vores webshop der ligger i Hvidovre.
Arbejdstid: hverdage 8.30-16.30 jf. vagtplan (dog i kampagneperioder længere åbningstid på kundeservicetlf, aften og weekendvagter)
Dine kompetencer:
Du har relevant erfaring og produktkendskab fra detailhandlen, og evt. erfaring fra lignende stilling.
Du er god til at vejlede og hjælpe kunder med at finde de rigtige produkter i webshoppen, løse en knude ifh til ordreafgivelsen eller ventende levering på ordrer.
Du smiler med din stemme og på skrift. Du skaber en rar, tryg og fagligt god oplevelse for kunden, hvad enten det er pr. telefon, chat eller mail.
Du holder hovedet koldt og finder altid den bedste løsning for kunder, såvel som kolleger.
Du kigger efter muligheder og giver de mennesker onkring dig, det dér ekstra på energikontoen.
Du har en god sats for teknik og lærer hurtigt nye systemer.
Stillingen er fuldtid - 37 timer.
Du søger jobbet ved at sende cv og ansøgning på mail til job@helsemin.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Helsemin A/S, Jernholmen, 2650 Hvidovre
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 19-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6073793