En leder med fantastiske kommunikationsevner søges til Plejehjemmet Krogstenshave i Hvidovre kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

En leder med fantastiske kommunikationsevner søges til Plejehjemmet Krogstenshave i Hvidovre Kommune 

Har du talent for ledelse, og kan du se dig selv være en del af et større ledelsesteam? 

Bliver du motiveret af at tage fælles beslutninger i et ledelsesteam, som er nytænkende? 

Vi søger en leder til Huset 47 på Plejehjemmet Krogstenshave. 

Hvad siger dine kommende lederkollegaer, om at arbejde på Plejehjemmet Krogstenshave? 

"Krogstenshave er stedet hvor livet leves med beboeren i fokus- Krogstenshave er i den grad også en arbejdsplads hvor ildsjæle som jeg, har rig mulighed for udvikling og læring. I ledelsen vægter vi fællesskab, fortrolighed og faglig sparring. Vi er innovative, og bruger både evidens og erfaringsbaseret viden, for at højne fagligheden for vores medarbejdere. Vi udveksler ideer, og hjælper altid hinanden hvor vi kan. Vi griner sammen, for humor er en vigtig del af vores hverdag. Vi har fokus på kerneopgaven, som er vores kære beboere- Det er dem vi er her for! Vi er synlige iblandt dem, og vores dør på kontoret er altid åben for dem og deres pårørende" – Maria, leder for afdeling 31, 1 sal og 29 

"Krogstenshave er stedet hvor der er plads til udvikling. Ønsker man nye udfordringer eller nye arbejdsopgaver, eller har man interesse for et bestemt område bliver man altid bakket op, og muligheden for udvikling er der" –  Saziye, leder for afdeling  47 

Hvilken profil er det vi søger til vores stilling? 

Vi søger lige nu en leder til vores skønne plejehjem.

Vi søger dig, som har et særligt talent når vi taler kommunikation. Du skal kunne kommunikere på forskellige niveauer, herunder med vores medarbejdere som har forskellige fagligheder, med dine lederkollegaer og plejehjemslederen.

Derfor søger vi dig, som har erfaring med ledelse eller kendskab til ledelsesopgaver. Har du lyst til at være Maria og Saziyes lederkollega, og en del af ledelsesteamet bestående af 10 lederkollegaer, så læs mere om os og dine opgaver længere nede i opslaget og under jobprofilen – se link længere nede i opslaget.  

Hvilke kompetencer ønsker vi hos vores nye afdelingsleder? 

Hvidovre Kommune lægger vægt på, at den nye leder er stærk i sin kommunikation på flere niveauer. Lederne på Krogstenshave, har et fælles ansvar for,  at alle har et godt arbejdsmiljø, og en god kommunikation på tværs, i samarbejde med ledelsesteamet og de øvrige medarbejdere. Du skal være indstillet på, at kunne møde ind om aftenen og i weekenderne med kort varsel, når der er faglige udfordringer eller andre problematikker der skal løses. 

 

Vi ser gerne, at vores nye afdelingsleder har: 

  • Erfaring med, eller kendskab til ledelse  

  • Uddannelse som sygeplejerske eller social - og sundhedsassistent 

  • Stærke kommunikative kompetencer, både på skrift og i tale – internt og eksternt. 

  • Personlig robusthed, og kan sætte klare rammer  

  • Evnen til at skabe tillid til medarbejderne   

  • Evnen til at kunne have et konstruktivt tværfagligt og tillidsfuldt samarbejde overalt i organisationen.  

 

Hvorfor skal du med på holdet? 

Du bliver en del af et større ledelsesteam som arbejder med udvikling på tværs af fagcentret. Vi holder temamøder en gang om måneden for at styrke samarbejdet og relationerne på tværs. Vi bruger tid på at vores ledere bliver udviklet, og planlægger i fællesskab undervisning på tværs, så vi sammen styrker kvaliteten i plejen af vores beboere. Vi tager beslutninger sammen og vi hjælper hinanden i at lykkedes.  

 

Læs mere om jobbet i jobprofilen her  Til nye ledere i Center for Sundhed og Ældre.docx (sharepoint.com)

 

Ansættelsesvilkår 

Afdelingslederne ansættes jf. Overenskomst  

 

Ved behov for yderligere information eller ved ønske om et besøg på Plejehjemmet Krogstenshave kan der rettes henvendelse til: 

Plejehjemsleder på Krogstenshave Lene Pedersen

lpe@hvidovre.dk  – Tlf. 5077 5086  

 

Ansøgningsfrist, samtaler og ansættelse  

Ansøgningen skal være fremme senest den 2. februar 2024. Herefter sendes kvittering for modtagelsen af ansøgningen til den mailadresse, ansøgningen er sendt fra. Det forudsættes, at denne mailadresse kan anvendes til den fortrolige kommunikation med ansøger i resten af ansættelsesprocessen. 

 

1. samtale: Vi afholder samtaler onsdag den 7. februar i tidsrummet 9.30-13.45 på Plejehjemmet Krogstenshave, Krogstens Allé 49.  

2. samtale: Vi afholder samtaler den 27. februar i tidsrummet 12.00-14.00 på Plejehjemmet Krogstenshave, Krogstens Allé 49  

 

Personprofiltest  

Kandidater som bliver udvalgt til at gå videre efter 1. samtale, vil blive kontaktet af vores testkonsulent med henblik på test og testtilbagemelding inden 2. samtalen finder sted. Kandidater der går videre, skal derfor afsætte tid til test og testtilbagemelding, med vores konsulent umiddelbart efter 1. samtale.  

 

Der indhentes referencer efter nærmere direkte aftale med slutkandidater. 

Ansættelsesudvalget foretager herefter en prioritering. 

 

Forventet tiltrædelse – 1. marts 2024 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5dc27e87)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Plejehjemmet Krogstenshave, Krogstens Allé, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5976797

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet