BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ekstern CFO er en konsulentvirksomhed inden for regnskab, økonomistyring, rapportering og opgaver relateret hertil. Vi har fleksible arbejdstider og rig mulighed for remote-arbejde, så du kan tilpasse dit arbejdsliv til dit privatliv (og ikke omvendt). Vi søger dig, som har lyst til at hjælpe os med at yde den bedste service til vores mere end 40 kunder.
Virksomhedsbeskrivelse:
Ekstern CFO er en konsulentvirksomhed, som på få år har fået en masse kunder ind i forretningen, primært fra start-up-miljøet og tech-industrien i København.
I Ekstern CFO yder vi diverse regnskabsservices, herunder rapportering og budgettering til vores kunders investorer, bestyrelsesmedlemmer, direktører mfl. Vi laver vores kunders bogholderi og kontrollerer, at regnskabet stemmer. Vi er i dag seks (deltids)medarbejdere i virksomheden.
Stillingsbeskrivelse:
Som regnskabsmedarbejder i Ekstern CFO vil du have ansvaret for den daglige bogføring for flere af vores kunder og kontrol af regnskabet ifm. månedsafslutning og rapportering på givne deadlines. Du vil have masser af kundekontakt og skal selv sørge for koordinering og planlægning af din tid/opgaver.
Bogføringen foregår digitalt i e-conomic, og en del af bogføringen vil være automatiseret via integrerede systemer således, at du delvist kan fokusere på de mere spændende og forretningskritiske opgaver.
Din estimerede arbejdstid vil være ca. 20 timer om ugen (kan aftales nærmere), og du vil have rig mulighed for at kunne planlægge din egen tid og arbejde remote, så dit arbejdsliv passer til dit privatliv.
Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:
- Kreditorbogholderi
- Debitorbogholderi
- Finansbogholderi
- Afstemning og kontrol af bogholderiet
- Gennemgang af bogføring (evt. også andres)
- Afsendelse af regnskabsrapporter, primært i spreadsheets
- Løbende kundekontakt (på dansk og engelsk)
- Diverse ad hoc-opgaver
Vi tilbyder dig:
Som medarbejder i Ekstern CFO vil du få masser af frihed og fleksible arbejdstider, der passer perfekt ind i din egen hverdag. Du bestemmer selv, hvor meget du ønsker at være på vores kontor på Amager, og hvor meget du foretrækker at arbejde hjemmefra. Du vil få rig mulighed for at skulle sætte dig ind i forskellige industrier og forretningsmodeller. Jobbet er for dig, der interesserer dig for regnskab og økonomistyring, og som gerne vil tilrettelægge din egen arbejdsdag og have løbende kundekontakt via mail og onlinemøder.
Dine kompetencer:
Du skal være dygtig til at bogføre, forstå debet/kredit og kunne afstemme meget af et regnskab selv, herunder bankafstemning. Det er en fordel, hvis du har erfaring med e-conomic men ikke et must.
Du skal kunne sætte dig ind i nye, digitale systemer og platforme og gerne kunne benytte csv-filer i bogføringen. Derudover skal du kunne beregne og bruge spreadsheets (fx Excel) som værktøj i din dagligdag.
Da du selv har ansvaret for at færdiggøre dine opgaver samt kommunikere med kunderne, er det essentielt, at du sætter pris på online (primært skriftlig) kundekontakt og kan arbejde struktureret, selvstændigt og disciplineret.
Vi forestiller os, at du har en videregående uddannelse inden for økonomi/regnskab eller har flere års erhvervserfaring inden for samme, samt at du har forståelse for både den praktiske og teoretiske del af et regnskab.
Kontakt:
Ønsker du at blive en del af vores team?
Vi håber ovenstående lyder som noget for dig, og vi glæder os til at byde dig velkommen.
Du bedes sende CV og ansøgning samt evt. referencer eller karakterudtræk til louise@eksterncfo.dk. Vi afholder jobsamtaler løbende og ansættelse er hurtigst muligt.
Vi ser frem til at høre fra dig! :)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Louise Gravgaard ApS, Faksegade, 2100 København Ø
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: louise@eksterncfo.dk
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862438