BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Jobbet
På vegne af Københavns Kommune søger Moment en Controller der kan assistere Koncernservice med en række klassiske økonomiopgaver herunder budgetopfølgning. Der er tale om et vikariat med opstart d. 7 august og udløb d. 31. oktober 2023.
Hvilket opgaver er der tale om?
Din helt centrale opgave er de faste månedlige budgetopfølgninger på centerøkonomieni Center for Finans – din nye arbejdsplads. Dette indebærer bl.a. at indhente og holde styr på input fra mange faste interessenter (kontorchefer og teamledere). Resten af din tid bruger du på at understøtte indkøbsprocessen i centret.
Dine primære opgaver bliver:
- Månedlig controlling og rapportering af centrets økonomi på ca. 200 mio. kr.
- Udarbejdelse af indkøbsordrer samt håndtering af fakturaer og udlæg for centret
Din profil
Du tager ejerskab for opgaven, finder vejen frem og træffer de nødvendige beslutninger for at holde momentum. Det er naturligt for dig at agere selvstændigt og du finder selv ud hvem du skal spørge. Samtidig kan du læse dine omgivelser og tilpasse din adfærd ift. din forståelse samt bruge dine formidlingsevner til at få dine budskaber igennem. Derudover kan du sætte kryds ved:
- Solid erfaring med klassisk controlling og budgetopfølgning fra en/flere størreorganisation(er)
- Godt greb om Excel (du kan bl.a. bruge pivot tabeller og formler)
- Erfaring med SAP eller et lignende budgetstyringssystem
Dit nye team
Din nye arbejdsplads er vores nyindrettede og lækre lokaler på Borups Allé kun et par minutters gang fra Fuglebakken Station. Du bliver en del af vores to-personers stabsfunktionen i Kontor for Regnskab, der er en del af Center for Finans i Koncernservice. Kontorets primære ansvar er at sikre, at kommunens balance til enhver tid er retvisende. Kontoretbestår af tre teams foruden stabsfunktionen. Trivslen i kontoret er god, vi kan lide at være sammen, og der er stor lyst til at dele viden og hjælpe på tværs af funktioner og roller.
Vi tilbyder
Løn efter kvalifikationer og en rolle der kan udvikle sig, hvis man har mere at byde ind med. Der vil være mulighed for både flextid og hjemmearbejde, når man først er igennem den umiddelbare oplæring.
Proces
Vi forventer at holde samtale i uge 27 og du bedes derfor sende din ansøgning plus CV hurtigst muligt.
Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=185225&pk_vid=2d0ecfd15cefb2c7168811339819fd84
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862708