Bring Parcels søger Kundeservicemedarbejdere

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du løsningsorienteret, trives du med at hjælpe mennesker, og søger du et fuldtidsarbejde? Så er jobbet som kundeservicemedarbejder hos Bring Parcels måske noget for dig!

For vores kunde, Bring Parcels, søger vi lige nu fleksible medarbejdere til kundesupport-teamet i Parcels-afdelingen med opstart hurtigst muligt.

Hvem er Bring:
Hos Bring løser de hverdagslogistikker for små og store virksomheder i hele Norden. De hjælper deres kunder med alt lige fra e-handel til lægemiddeltransporter og håndterer både pakker, bud, post og gods.
I parcels afdelingen bliver der håndteret henvendelser fra kunderne om alt, der drejer sig om forsendelser. Der er travlt på telefonerne, højt tempo, og god stemning iblandt kollegaerne.

Dine arbejdsopgaver:
Som kundeservicemedarbejder hos Bring, vil din primære arbejdsopgave være at skabe gode kundeoplevelser via telefon og på mail.


Du vil primært hjælpe B2C, men også B2B kunder, med at besvare deres spørgsmål omkring deres forsendelser. Henvendelserne kan være alt lige fra et simpelt leveringsspørgsmål til en større problematik, der kræver kontakt med forskellige parter, hvorfor henvendelsen ikke altid kan løses i telefonen. Du kan derfor komme vidt omkring i værdikæden, når du kontakter terminaler, underleverandører, chauffører og pakkeshops.

Hvem er du:
• Det er et krav at du har erfaring indenfor telefonisk kundeservice f.eks. et callcenter
• Du en skarp kommunikatør, som kan formulere dig kort, klart og præcist - både på mail og telefon
• Vi ser gerne du har mulighed for at være ansat hele vikariatperioden med mulighed for forlængelse.
• Trives i en hverdag hvor du vil blive stillet opgaver med forskellige kundesegmenter
• Som person har du et positivt sind og kan både grine med dine kolleger og arbejde koncentreret og selvstændigt. Derudover søger vi dig, der ikke skal starte studie til efteråret.

Bring Parcels tilbyder:

En hverdag på Bring Parcels' nye kontorer i Greve, med en masse dejlige kollegaer.

Bring Parcel søger dig, der kan starte i et vikariat med opstart medio august frem til medio januar.
Du vil blive ansat som vikar igennem Student Consulting.

Der er tale om en fuldtidsstilling, og du vil arbejde i hverdagene mandag til fredag mellem 08.00 og 18.00. Deres åbningstider og dermed arbejdstiderne er anderledes i deres højsæson dvs. fra uge 47-51 har det åbent 08.00-20.00

Derudover vil du være timelønnet med en løn på 162 kr./timen, som svarer til ca. 26.000 kr./mdr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

StudentConsulting, Frederiksborggade, 1360 København K

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: http://www.studentconsulting.com/dk/jobs/kobenhavn/bring-parcels-soger-kundeservicemedarbejdere/71485

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858501

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet