Bliv studentermedhjælper hos Hvidovre Kommunes Erhvervsteam med fokus på events og kommunikation

Profilbillede
dato

Ønsker du at arbejde med events, administration og kommunikation?
Så bliv en del af Hvidovre Kommunes Erhvervsteam. Vi søger en studentermedhjælper til et spændende job med alsidige opgaver, der spænder fra administrative opgaver, til ud af huset blandt innovative virksomheder og planlægning og afvikling af arrangementer.

Arbejdsopgaver: 
Som studentermedhjælper i Hvidovre Kommunes erhvervsteam bliver du del af et dynamisk team, som er lydhør overfor nye tanker og ideer fra dig. Du vil komme til at arbejde med:

  • Professionelle events: Koordinering og praktisk hjælp til afholdelse af events. Fra store erhvervsmesser, den formelle nytårskur og til uformelle netværksmøder og sociale arrangementer.
  • Administration: De administrative opgaver er alsidige. Det kan fx være at bistå med opdatering af navnelister og udarbejdelse af referater.
  • Kommunikation: Bistå med invitationer, markedsføring af events, opdatering af hjemmesider og anden relevant kommunikation samt telefonopkald til virksomheder.

Om dig:
Vi søger en struktureret person med gåpåmod. Du trives godt i en omskiftelig hverdag, er imødekommende over for dine omgivelser, er god til at være i dialog og er god til at samarbejde. Din uddannelsesretning er ikke væsentlig, men du må gerne være et par år inde i din videregående uddannelse. Og så må du gerne have erfaring med events, administration og/eller kommunikation fra tidligere studiejobs.

Fagligt er du: 

  • Struktureret og trives med at have flere opgaver i gang samtidig
  • Stærk til at kommunikere både mundtligt og skriftligt
  • Servicemindet og ikke bange for at tage telefonen og ringe til leverandører, samarbejdspartnere mv. 
  • God til at prioritere opgaverne og overholde deadlines
  • Erfaren IT-bruger inden for Word, Excel, PowerPoint og gerne AI-værktøjer
  • Villig til at tage fat og udføre let fysisk arbejde i forbindelse med arrangementer. 

Generelt er vi i vores opgaveløsning meget optaget af kvalitet og har et højt ambitionsniveau. Vi vil derfor sætte pris på en studentermedhjælper, som vil tage ansvar og følge opgaverne til dørs. Der er altid kollegaer du kan spørge til råds hvis du er i tvivl, og der er i afdelingen en solid kultur for at dele viden.

Om afdelingen Udvikling, Erhverv og Kommunikation
Erhvervsteamet er en del af afdelingen Udvikling, Erhverv og Kommunikation. Afdelingen varetager opgaver og projekter vedrørende tværgående udvikling, kommunikation og erhverv. Teamet er tæt på det politiske niveau og arbejder bl.a. med grøn erhvervsudvikling, fremtidens arbejdskraft og byudvikling.
Arbejdsklimaet er kendetegnet ved engagement, ansvarlighed og fleksibilitet – og vi har det sjovt med hinanden imens. Vi er dedikerede til vores opgaver og tager også ansvar for de opgaver, som ligger lidt uden for vores fagområde. Fleksibilitet er vigtigt for os - og den går begge veje.

Løn, vilkår og yderligere oplysninger
Stillingen er på 10-12 timer pr uge. Tiltrædelse snarest muligt.
Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte erhvervs- og udviklingskonsulent Louise Lykke Bang-Berthelsen tlf.: 2534 2361 eller på zlb@hvidovre.dk eller erhvervskonsulent Kaspar Nielsen: tlf.: 9351 6255 eller på kcp@hvidovre.dk. 
Ansøgningsfrist er søndag d. 10. november 2024. Samtaler finder sted i uge 46/47. 
 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6c6de11a)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Hvidovre Kommune - Udvikling, Erhverv og Kommunikation, Hvidovrevej, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-11-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6132607

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet