På vegne af en virksomhed i Hvidovre søger vi en dygtig og engageret regnskabsmedarbejder med primært fokus på kreditorbogholderi. Du bliver en vigtig del af finansafdelingen og kommer til at arbejde tæt sammen med virksomhedens finansielle controller, som sikrer, at du får den nødvendige oplæring og støtte til dine opgaver.
En arbejdsplads med plads til både faglighed og humor
Du vil blive en del af en virksomhed, hvor god arbejdspladskultur og kollegialt sammenhold vægtes højt. Her er der plads til at udvikle sig fagligt og have det sjovt på arbejdet.
Dine opgaver vil blandt andet omfatte:
- Regnskab med fokus på kreditorbogholderi
- Håndtering af bilag og fakturaer, herunder modtagelse, kontrol og registrering i økonomisystemet
- Forberedelse og gennemførelse af betalinger til leverandører
- Sikring af korrekte godkendelser af betalinger i henhold til interne politikker
- Afstemning og vedligeholdelse af kreditor- og debitorbogholderiet samt bankkonti
- Beregning og indberetning af moms, skat og afgifter
- Deltagelse i månedslukning og månedsrapportering
- Identifikation og implementering af forbedringer i økonomiske processer og systemer
- Diverse administrative ad hoc-opgaver
Afhængigt af dine kompetencer og interesser vil opgaver og ansvarsområder kunne udvikle sig over tid.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du:
- Har en grundlæggende forståelse for bogholderiets facetter
- Har flair for tal og IT, samt er dygtig til Excel og Office-pakken generelt
- Enten har kendskab til D365 F&SCM eller hurtigt kan sætte dig ind i nye systemer
- Er detaljeorienteret og vægter præcision højt
- Er hjælpsom, fleksibel og trives i et team
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads med fokus på faglig og personlig udvikling
- Et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar
- Et kollegialt sammenhold og sociale arrangementer i løbet af året
- En fair løn baseret på dine kvalifikationer og erfaring
- 37 timer pr. uge.
Klik på "Søg Stilling", og derefter skal du vælge enten "Opret Bruger" eller "Log ind".
Vi afholder løbende samtaler. Bemærk venligst, at stillingen vil blive fjernet, når den rette kandidat er fundet.
Vi ser frem til at høre fra dig!
OM SCANPEOPLE
Hos ScanPeople vil vi medvirke til bæredygtig udvikling, vækst og resultater gennem vores arbejde med mennesker. Vi assisterer virksomheder i Danmark og Norden med tilpassede løsninger inden for rekruttering, vikarassistance, search, interim management og outplacement. Vores kunder er vores samarbejdspartnere og kandidater og vikarer er vores ambassadører. Du finder mere info på www.scanpeople.dk
ScanPeople ApS • Roskildevej 342 • 2630 Taastrup • Tlf. +45 43 31 00 71 • info@scanpeople.dk • www.scanpeople.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hvidovre Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
SCANPEOPLE ApS, Roskildevej, 2630 Taastrup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6159173