Bliv lagermedarbejder hos Lindab i Hvidovre - teamwork og ansvar i fokus

dato

Er du en dygtig truckfører med naturligt flair for logistik? Kunne du tænke dig at blive en del af en arbejdsplads, hvor samarbejde og fællesskab er i højsædet, og som samtidig er blevet kåret som en af Danmarks bedste arbejdspladser? Så kunne stillingen som lagermedarbejder måske være noget for dig! 

om jobbet
Lindab er en stor virksomhed, der specialiserer sig inden for ventilation, bygningskomponenter og klimainstallationer, og som er kendt for at levere innovative og bæredygtige produkter. Du bliver en del af en arbejdskultur, der bedst kendetegnes ved ordentlighed, jordnærhed og høj faglighed. Du vil blive en del af lagerteamet i Hvidovre, hvor du vil opleve et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og med stor respekt for hinandens faglighed. 

dine arbejdsopgaver
Som lagermedarbejder hos Lindab vil din arbejdsdag være alsidig, men dine primære arbejdsopgaver vil være at:
• Køre truck
• Plukke og pakke
• Varetage klargøring og forsendelse
• Læsse og losse
• Foretage registrering i IT-system samt printe labels, følgesedler m.m.
• Diverse forefaldende opgaver på lageret

om dig
• Du har erfaring med lagerarbejde og truckkørsel
• Du har kørekort B og truckkort B
• Du kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for egne arbejdsopgaver
• Du trives i at arbejde i et dynamisk miljø
• Du har en god fysik og kan lide at tage fat
• Du er fortrolig med IT
• Du skal kunne tale, læse og forstå dansk 

Lindab tilbyder
• Et vikariat på tre måneder med mulighed for fastansættelse
• En fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt
• En attraktiv pensionsordning
• Lønnen er 162 kr./t + 11 % i fritvalgskonto
• Et humørfyldt arbejdsmiljø på en af Danmarks bedste arbejdspladser

opstart og ansættelse
Lindab tilbyder et vikariat med mulighed for fastansættelse. Opstart er den 6. januar 2025.  Arbejdstiderne er 09.00-17.00 mandag til torsdag og 09.00-16.30 fredag.

ansøgning og kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Liv Nielsen på e-mail liv.nielsen@randstad.dk. Vi holder samtaler løbende, så vi anbefaler, at du søger stillingen hurtigst muligt. Alle henvendelser behandles fortroligt, og der vil løbende afholdes interviews.

om randstad
Randstad er verdens største HR-udbyder og ‘partner for talent’. Vi giver lige muligheder til alle uanset baggrund og hjælper kandidater med at forblive relevante på et hastigt skiftende arbejdsmarked. Vi tror på et inkluderende arbejdsmarked, hvor alle kan være sig selv og føle sig velkomne.

Vores markedsindsigt og store kendskab til arbejdsmarkedet hjælper virksomheder med at opbygge en kvalificeret, mangfoldig og fleksibel arbejdsstyrke, og vi støtter mennesker og virksomheder i at nå deres fulde potentiale. Det er det, vi er her for, og det er det, der motiverer os hver dag.

Randstad DK er en del af den internationale Randstad Group. Vi formidler dagligt arbejde til over 600.000 mennesker verden over og er førende inden for rekruttering, karriererådgivning og fleksibel arbejdskraft i Danmark, med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg og Kolding.
 
 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

RANDSTAD A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6152147

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet