Bliv infrastruktursystem specialist og modernisér vores systemer i cyberdivisionen

dato

Bliv en del af vores team som Infrastruktursystem Specialist!

Vi søger en passioneret og struktureret medarbejder, der ønsker at arbejde med infrastruktursystemer og være med til at videreudvikle og modernisere vores tekniske systemer. Hvis du har lyst til at tage del i en spændende rejse mod innovation og effektivisering, så læs videre!

Om stillingen
Cyberdivisionens Infrastruktursystemer søger en engageret og struktureret medarbejder til at arbejde med vores infrastruktursystem. Du vil få ansvaret for at videreudvikle og modernisere vores tekniske systemer, og vi ønsker, at du bringer din lyst og vilje til at skabe innovative løsninger.

Du skal være i stand til at træffe beslutninger og levere en høj grad af dokumentation, så vi kan sikre en effektiv og gennemsigtig arbejdsproces. Erfaring med scriptsprog og procesdesign er en fordel, da du vil arbejde med at optimere vores arbejdsmetoder og sikre, at vores systemer fungerer optimalt.

Hvis du brænder for teknologi og ønsker at gøre en forskel i vores organisation, vil vi meget gerne høre fra dig!

Vi arbejder på at vores IAM og filstyring styres til gavn for Forsvarets ansatte. Teamet har en høj grad af selvstændighed og stillingen kræver, at du har lyst til at sikre organisationens gode resultater, som skaber værdi for forretningen.

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • ON PREMISE Microsoft Active Directory samt tilhørende services
  • PowerShell
  • Filstruktur og rettigheder i større virksomheder
  • Identity Access Management med fokus på en eller flere af hovedkomponenterne: Identity Management, Access Management, Governance og Compliance
Om dig
Vi er på udkig efter en dygtig medarbejder der kan levere en god indsats og som kan tænke selv og træffe relevante beslutninger. Du skal kunne levere en høj grad af dokumentation af dit arbejde og kunne føre andre ind i, hvad du har leveret på kort tid.

Din tilgang til dit arbejde er struktureret og du har fokus på sikkerhed og stabilitet. Samtidig er du åben for forandringer og har lyst til løbende at udvikle dine kompetencer.

Det vigtigste for os er, at du har lysten og viljen til at arbejde sammen med os, vi kan lære dig langt det meste af det du har brug for at kunne.

Derudover ser vi gerne, at du har følgende kvalifikationer og erfaringer:

  • Ønskelig erfaring med en eller flere af følgende scriptsprog: VBS, VBA, VB.
  • Er struktureret og velbevandret i dokumentation
  • Ønskelig erfaring i dokumenteret procesdesign, forståelse for DATA klassificering og Organisatorisk indsigt/tæft.
  • Har gode kommunikationsevner
Er du ikke sikkerhedsgodkendt, må der forventes en periode, hvor du gennemfører kurser og andet online, før du får indsigt i de relevante systemer du skal arbejde på.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er i opslag som både militær og civil.

Afhængig af din baggrund vil du blive ansat og aflønnet efter gældende overenskomst for ansatte i staten.

Hvis du har en kontoruddannelse vil ansættelse og aflønning ske i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Der vil i forbindelse med ansættelsen være mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen tilknyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Arbejdsstedet er i Hvidovre.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og ansøgning
Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Kaspar Bundgaard på telefon 2931 1584.

Hvis du har spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Birgit Jepsen på telefon 3266 5811.

Ansøgningsfristen er den 11. august 2025. Ansættelsessamtaler afholdes umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb. Stillingen ønskes besat pr. 1. oktober 2025 eller efter aftale.

Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis/svendebrev. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.


OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, it og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og it for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores it-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for. Vi er ca. 2500 medarbejdere (3/4 civile - 1/4 militære) fordelt ud over hele Kongeriget, med hovedkontorer i henholdsvis Ballerup, Brabrand og Hvidovre.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hvidovre Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Forsvarsministeriet Ejendomsstyrelsen ved Cyberdivisionen, Helseholmen, 2650 Hvidovre

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/3bc828ef-f600-4803-ae97-ca3b3cd2d789

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet